Gelişmiş Arama

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorAvcıkurt, Cevdet
dc.contributor.authorGürol, Neşe
dc.date.accessioned2025-02-25T11:14:04Z
dc.date.available2025-02-25T11:14:04Z
dc.date.issued2012en_US
dc.identifier.issn978-605-5437-80-0
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12462/16132
dc.description.abstractGünümüz rekabet ortamında rakip işletmelerin sayısının giderek artması nedeniyle pazardan elde edilen kar oranı azalmakta ve işletmeler müşterileri bağımlılığı yaratmakta zorlanmaktadır. Bunun gibi nedenler dolayısı ile kitlesel pazarlama önemini giderek yitirmekte işletmeler parçalanmış pazarlara diğer bir ifadeyle niş pazarlara yönelme eğilimindedirler. Diğer yandan tüketici zevk ve tercihlerinde yaşanan hızlı değişim ve tüketici gelirlerindeki artışı, her sektörde ortaya çıkmayı bekleyen birçok niş pazar yaratmıştır. Turizm sektöründe de niş pazarlar ortaya çıkmaya başlamıştır. Bu bakımdan niş pazarlamanın sektörel uygulanmasında turizmin de ayrı bir yeri olmaktadır. Bununla birlikte çalışmamızda öncelikle niş pazarlama teorik olarak açıklanmaya çalışılacak daha sonra da Balıkesir ilinde turizme yönelik uygulanabilecek niş pazarların belirlenmesi amacı ile geliştirilebilecek turizm çeşitleri önerilecektir.en_US
dc.language.isoturen_US
dc.publisherTurizm Araştırmaları Dergisien_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectNiş Pazarlamaen_US
dc.subjectTurizm Sektörüen_US
dc.subjectBalıkesiren_US
dc.titleNiş pazarlamanın turizm sektöründe uygulanma süreci ve Balıkesir ili örneğien_US
dc.typeconferenceObjecten_US
dc.relation.journalVI. Lisansüstü Turizm Öğrencileri Araştırma Kongresien_US
dc.contributor.departmentTurizm Fakültesien_US
dc.contributor.authorID0000-0002-9169-9763en_US
dc.identifier.startpage39en_US
dc.identifier.endpage62en_US
dc.relation.publicationcategoryKonferans Öğesi - Ulusal - Kurum Öğretim Elemanıen_US


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster