Yayın tarihi için Turizm İşletmeciliği - Bildiri Koleksiyonu listeleme
Toplam kayıt 37, listelenen: 1-20
-
AB ile bütünleşme sürecinde türk otomotiv sektörünün rekabet gücü ve pazarlama stratejileri
(Türkiye Makine Mühendisleri Odası Birliği, 1997)Özet Bilgisi Yok. -
Türkiye deki turizm işletmelerinin tanıtma ve pazarlama faaliyetlerinde interneti kullanma eğilimleri
(Akdeniz Üniversitesi, Turizm Araştırma Geliştirme Ve Uygulama Merkezi, 2000)Internet which is known as an computer network which provides information flow is now used by millions of people and establishments. Internet is also widespread in every field in Turkey. The changing preferences of ... -
Turizmin bölgesel ekonomik kalkınmadaki rolü ve Eğirdir ilçesi örneği
(2003)Bölgelerarası dengesizliğin giderilmesinde turizmin önemli bir rolü vardır. İktisadi kalkınma ve sosyal gelişme politikaları, bölgelerarası gelişme farklılıklarını en aza indirme amacını taşımaktadır. Dünyada kalkınmaya ... -
Turizmde kriz yönetimi ve otel işletmelerine yönelik bir uygulama
(Akdeniz Üniversitesi, 2004)Özet Bilgisi Yok. -
Balıkesir yöresinin yerli turist profili
(Çanakkale 18 Mart Üniversitesi Turizm İşletmeciliği ve Otelcilik Yüksekokulu, 2005)Özet Bilgisi Yok. -
Turizmde bölgesel tanıtma faaliyetlerinin iç turizmi geliştirmedeki rolü Eğirdir yöresine ilişkin bir model önerisi
(S.D.Ü Eğirdir Meslek Yüksekokulu, 2006)Özet Bilgisi Yok. -
A new marketing method word of mouth marketing and its applicability in tourism establishments
(2007)Özet Bilgisi Yok. -
Yiyecek içecek endüstrisinde bir pazarlama stratejisi olarak ürün geliştirme çalışması füzyon mutfak uygulaması
(2007)Turizmde pazarlama politikalarından biri olan turistik ürün politikası bütün işletmelerde önemli bir yer tuttuğu gibi yiyecek içecek endüstrisinde de çok önemli bir yer tutmaktadır. Yiyecek içecek endüstrileri de bu kapsamda ... -
Yiyecek içecek işletmelerinde CRM uygulamaları
(2007)Turizm sektöründe ve yiyecek-içecek işletmelerinde yaşanan belirsizlikler ve krizlerden dolayı, işletmeler; potansiyel ve mevcut müşterileriyle ilişkilerini yenilemek ve geliştirmek zorunda kalmışlardır. Bu yüzden işletmeler, ... -
Shipping supply chain management based on the production of the applicability of the business a la carte restaurants in İstanbul rehion an application
(Yıldız Technical University and Logistics Association Publication, 2009)Özet Bilgisi Yok. -
Turizm pazarlamasında bir araç olarak film turizmi
(Süleyman Demirel Üniversitesi, Eğirdir Meslek Yüksek Okulu, 2009)İnsanlar gündelik hayatta satın almaya ilişkin farklı motiflerle karşı karşıya kalmaktadırlar. Satın alma davranışı etkileyen faktörler arasında reklam ve tanıtma önemli bir yer tutmaktadır. Popüler kültür araçlarından ... -
Customer loyalty in the specialty restaurants: An example from Istanbul
(2009)In today’s changing world, every business is trying to achieve competitive advantage, increase customer loyalty and improve efficiency. With more choices for the ever more demanding customers, restaurant businesses face ... -
Tedarik zinciri yönetimi işleyişi çerçevesinde konaklama işletmelerine tedarikçi seçiminde analitik hiyerarşi prosesi yöntemi teorik örneği
(Copyright Detay Anatolia Akademik Yayıncılık, 2010)Bu çalışma, dizilerin çekildiği ve iç turizm için potansiyel bir ziyaretçi çekim noktası olabilecek küçük yerleşim birimlerinin tanıtımı ve ekonomik yapısı üzerindeki etkisini nitel yöntemler yardımıyla araştırmayı ...