Gelişmiş Arama

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorBozkurt, Ayşegül Kutluk
dc.contributor.authorAvcıkurt, Cevdet
dc.date.accessioned2025-02-17T10:48:05Z
dc.date.available2025-02-17T10:48:05Z
dc.date.issued2014en_US
dc.identifier.issn1307-9581
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12462/16068
dc.descriptionAvcıkurt, Cevdet (Balikesir Author)en_US
dc.description.abstractAğızdan ağıza iletişimden faydalanılarak oluşturulan ağızdan ağıza pazarlamanın ayrıntılı biçimde incelenmesi ve seyahat acentelerinin müşterileri üzerindeki etkileri araştırılmaktadır. Çalışma sonucunda turizm işletmelerine alternatif öneriler sunulmakta ve ağızdan ağıza kavramının daha net anlaşılması amaçlanmaktadır. Çalışmada seyahat acentelerinde hizmet satın alım kararlarında ağızdan ağıza iletişimin ne kadar etkili olduğunu tespit etmek amacıyla İstanbul/Kadıköy bölgesinde faaliyet gösteren acentelerde ölçek uygulanmıştır.Araştırma sonucunda; en fazla iş arkadaşları arasında ağızdan ağıza iletişim tekniğinin kullanıldığı ve en çok tercih edilen tavsiye kaynakları oldukları görülmüştür.en_US
dc.description.abstractCreated by benefiting from word of mouth communication word of mouth marketing detailed examination and investigated the effects on customers of travel agencies. Result of the study; alternative proposals presented to tourism enterprises and intended to more clearly understanding of the concept of word of mouth.In this study; services of a travel agency on the process of purchasing, in order to identify how effective word of mouth communication, a scale was applied in agencies which operating in İstanbul/Kadıköy district. As a result of the research, the more word of mouth communication between colleagues, a referral source is the most preferred technique and has been used.en_US
dc.language.isoturen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectAğızdan Ağıza İletişimen_US
dc.subjectTavsiyeen_US
dc.subjectPazarlama Stratejisien_US
dc.subjectTanıdıklaren_US
dc.subjectWord of Mouth Communicationsen_US
dc.subjectRecommendationen_US
dc.subjectMarketing Strategyen_US
dc.subjectAcquaintanceshipen_US
dc.titleAğızdan ağıza pazarlamanın müşterilerin satın alma karar süreçlerine etkisi ve bir uygulama İstanbul seyahat acenteleri örneğien_US
dc.title.alternativeThe effect of word of mouth marketing on customers’ purchasing decision processes and an application: (Istanbul travel agents case)en_US
dc.typearticleen_US
dc.relation.journalUluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisien_US
dc.contributor.departmentTurizm Fakültesien_US
dc.contributor.authorID0000-0002-7739-3063en_US
dc.contributor.authorID0000-0002-9169-9763en_US
dc.identifier.volume7en_US
dc.identifier.issue29en_US
dc.identifier.startpage613en_US
dc.identifier.endpage622en_US
dc.relation.publicationcategoryMakale - Uluslararası Hakemli Dergi - Kurum Öğretim Elemanıen_US


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster