Gelişmiş Arama

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorMutlu, Hasret Ulusoy
dc.contributor.authorKöroğlu, Özlem
dc.contributor.authorAvcıkurt, Cevdet
dc.date.accessioned2025-02-13T09:39:22Z
dc.date.available2025-02-13T09:39:22Z
dc.date.issued2017en_US
dc.identifier.issn2822-3136
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12462/16024
dc.description.abstractHizmet sektöründe faaliyet gösteren turizm işletmelerine gelen ziyaretçilerin, ekonominin diğer sektörlerindeki gibi ürünü veya hizmeti kullanmadan ya da satın almadan önce test etme veya deneme şansı yoktur. Bu nedenle potansiyel müşteriler bilgi toplamak amacıyla internet ortamında yaratılan kullanıcı güdümlü içeriklere yönelmekte ve işletme hakkında bilgi aramaktadırlar. Teknolojik gelişmelerin yaşanması ile internet çift yönlü bilgi paylaşımına elverişli hale gelmiş ve kullanılan sosyal platformlar mevcut ve potansiyel müşterilerin bilgi alışverişi yapabileceği ortamlara dönüşmüştür. Kullanıcı güdümlü içerikler olumlu yönde olabileceği gibi olumsuz yönde de olabilmekte ve bu olumsuz içerikler işletme imajına ve ününe zarar verebilmektedir. Günümüzde işletmeler, küreselleşme ve buna bağlı olarak yaşanan büyük değişimlerin olduğu ortamlarda işletmelerini diğer işletmelerden üstün kılacak ve işletmelere farklı bir rekabet avantajı sağlayacak olumlu ve güçlü bir işletme imajı ve ünü oluşturmalıdır. İşletme imajının ve ününün tüm işletmeler için önemli olduğu çeşitli çalışmalarda ve araştırmalarda da ortaya konmuştur. Bu nedenle bu çalışmada turizm sektöründe işletme imajının ve ününün devamlılığının sağlanmasında kullanıcı güdümlü içeriklerin öneminin ortaya konması amaçlanmaktadır.en_US
dc.description.abstractBecause the enterprises in the tourism sector are one each of the service enterprises, the clients who prefer these enterprises haven’t got any change to test or try the products or services of these enterprises before buy or use them differ from the other sectors in economy. For this reason, potential customers tend towards user generated content which are created on the internet and inquire about enterprises on the purpose of gathering information. With the technological developments, the internet has become available for two-way sharing of information and the social platforms has become settings where current and potential customers can exchange information. User generated contents are able to be negative as they can be positive, and these negative contents are able to damage the corporate image and reputation. Today, enterprises should create a positive and strong corporate image and reputation that will outperform other businesses and provide a different competitive advantage to businesses in the settings of globalization and the great changes that are taking place. However, it has also been revealed in various studies and researches that the corporate image and reputation are important for all enterprises. For this reason, in this study, it is aimed to reveal the importance of user generated contents in providing the continuity of corporate image and reputation in tourism sector.en_US
dc.language.isoturen_US
dc.publisherYüzüncü Yıl Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Müdürlüğüen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectİşletme İmajıen_US
dc.subjectİşletme Ünüen_US
dc.subjectTurizmen_US
dc.subjectKullanıcı Güdümlü İçeriken_US
dc.subjectCorporate Imageen_US
dc.subjectCorporate Reputationen_US
dc.subjectTourismen_US
dc.subjectUser Generated Contenten_US
dc.titleTurizmde işletme imajı ve işletme ününün devamlılığında kullanıcı güdümlü içeriklerin önemien_US
dc.title.alternativeThe importance of user generated contents in the continuity of corporate image and reputation in tourism sectoren_US
dc.typearticleen_US
dc.relation.journalYüzüncü Yıl Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisien_US
dc.contributor.departmentTurizm Fakültesien_US
dc.contributor.authorID0000-0003-1633-6804en_US
dc.contributor.authorID0000-0002-3974-6120en_US
dc.contributor.authorID0000-0002-9169-9763en_US
dc.identifier.volume2017en_US
dc.identifier.issueJanuaryen_US
dc.identifier.startpage1en_US
dc.identifier.endpage16en_US
dc.relation.publicationcategoryMakale - Uluslararası Hakemli Dergi - Kurum Öğretim Elemanıen_US


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster