dc.contributor.author | Nazlı, Serap | |
dc.date.accessioned | 2019-05-16T19:38:43Z | |
dc.date.available | 2019-05-16T19:38:43Z | |
dc.date.issued | 2006 | |
dc.identifier.issn | 1302-1370 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/20.500.12462/5061 | |
dc.description.abstract | Bu makalenin amacı, sınıf rehberliği etkinlikleri programının dördüncü öğesi olan eğitim-öğretim durumları öğesi ile ilgili bir öneri sunmaktır. Makalede yapılandırmacı yaklaşıma göre sınıf rehberliği etkinliklerinin öğretim etkinliklerinin nasıl düzenleneceği üzerinde durulmuştur. Ayrıca örnek bir etkinlik sunulmuştur. | en_US |
dc.description.abstract | This article aims to present a proposal on education-training cases element which is the fourth element of the classroom guidance activities program. The article deals with the educational organization of classroom guidance activities according to the structuralism view. Also a sample activity is presented. | en_US |
dc.language.iso | tur | en_US |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | en_US |
dc.subject | Sınıf Rehberliği | en_US |
dc.subject | Öğrenme Yaşantısı | en_US |
dc.subject | Yapılandırmacılık | en_US |
dc.subject | Classroom Guidance | en_US |
dc.subject | Leaming Experiences | en_US |
dc.subject | Structuralism | en_US |
dc.title | Sınıf rehberliği öğrenme yaşantılarının düzenlenmesi | en_US |
dc.title.alternative | Organization of classroom guidance learning experiences | en_US |
dc.type | article | en_US |
dc.relation.journal | Türk Psikolojik Danışma ve Rehberlik Dergisi | en_US |
dc.contributor.department | Necatibey Eğitim Fakültesi | en_US |
dc.identifier.volume | 3 | en_US |
dc.identifier.issue | 25 | en_US |
dc.identifier.startpage | 81 | en_US |
dc.identifier.endpage | 90 | en_US |
dc.relation.publicationcategory | Makale - Ulusal Hakemli Dergi - Kurum Öğretim Elemanı | en_US |