Gelişmiş Arama

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorKanıbir, Hüseyin
dc.contributor.authorNart, Sima
dc.date.accessioned2019-05-16T19:38:40Z
dc.date.available2019-05-16T19:38:40Z
dc.date.issued2008
dc.identifier.issn1300-0845
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12462/5031
dc.description.abstractBu çalışma, endüstriyel pazarlarda müşteri sadakati ile müşterinin değer algdaması arasındaki ilişkiyi analiz etmektedir. Ayrıca endüstriyel müşterinin değer algılamasının, müşterinin "değer-odaklı" olup olmaması ile ilişkisi de sorgulanmaktadır. Bu amaçla, GSM sektöründeki üç ana operatörün (Turkcell, Avea, TelsimVodafone) endüstriyel müşterilerinden oluşan 331 işletmeyi kapsayan bir anket çalışması yapılmıştır. Toplanan veriler kümeleme analizi ve ki-kare testleri yoluyla incelenmiştir. Sonuçlar, endüstriyel müşterilerin yüksek düzeyde değer algılaması ile yüksek sadakat düzeyi arasında açık bir ilişkinin varlığını göstermektedir. Aynı zamanda, müşterilerin değer-odaklılık düzeyi ile değer algılama düzeyleri arasında da anlamlı bir ilişki söz konusudur.en_US
dc.description.abstractUstract: This study aims to determine the relationship between customer loyalty and value perceptions in the \dustrial markets. In addition, the relationship between Customer's value perception and value-oriented level is investigated in the context of the study. To this end, a survey .has been conducted with 331 industrial customers of GSM fixms (Turkcell, Avea, TelsimVodafone). Data were analyzed 'through cluster and chi-square methods. The findings of the -study reveal a clear relationship between high-level of value 'perceptions of industrial customers and their high-level of ,loyalty. Also, there is a close relationship between value perception level and the level of customer's value-orientation.en_US
dc.language.isoturen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectEndüstriyel Müşterien_US
dc.subjectDeğer-Temelli Anlayışen_US
dc.subjectSadakaten_US
dc.subjectIndustrial Customeren_US
dc.subjectValue-Based Understandingen_US
dc.subjectLoyaltyen_US
dc.titleEndüstriyel müşteri sadakati: Müşterinin değer algılaması ve değer odaklılık düzeyinin rolü -GSM sektöründen bir örneken_US
dc.title.alternativeIndustrial customer loyalty: The role of customer's value perception and customer's value-oriented level-evidence from GSM industryen_US
dc.typearticleen_US
dc.relation.journalÖNERİen_US
dc.contributor.departmentBandırma İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesien_US
dc.identifier.volume8en_US
dc.identifier.issue30en_US
dc.identifier.startpage97en_US
dc.identifier.endpage106en_US
dc.relation.publicationcategoryMakale - Ulusal Hakemli Dergi - Kurum Öğretim Elemanıen_US


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster