Başlık için Burhaniye Uygulamalı Bilimler Yüksekokulu listeleme
Toplam kayıt 68, listelenen: 1-20
-
Altınoluk'ta turizmin gelişmesini etkileyen sorunlar: Hizmet işletmelerinde bir araştırma
(2011)Altınoluk, potansiyel turistleri herhangi bir destinasyona yönlendiren en önemli unsurlardan biri olan, özellikle iç pazarda "bilinirlik düzeyi" yüksek bir destinasyon olarak ön plana çıkmaktadır. Bu noktadan hareketle bu ... -
Analysis of tourists’ instagram content in terms of destination branding: A comparison between Istanbul and Prague
(Peter Lang AG, 2021)Özet bilgisi yok. -
Aşırı turizmde kalabalık yönetimi: Belediyeler tarafından kullanılabilecek akıllı turizm uygulamaları
(İstanbul Ticaret Üniversitesi, 2021)Seyahat ve turizm eğilimi, bu yüzyılın başından itibaren temel bir insan davranışı haline gelmiştir. Her yıl milyarlarca insan farklı destinasyonlara seyahat gerçekleştirmektedir. Burada bazı destinasyonlar diğerlerinden daha ... -
Auditing managerial training needs of Turkish small and medium-sized hotel enterprises
(2003)The number and importance of small and medium-sized hotel enterprises (SMHEs) is increasing. As in many countries, SMHEs in Turkey play a great role in the economy, due to their significant share within the tourism industry ... -
Balıkesir organize sanayi bölgesi KOBİ yöneticilerinin "organizasyon" algıları üzerine bir araştırma
(2007)Bu çalışmada, faktör analizi kullanılarak Balıkesir İli Organize Sanayi Bölgesinde faaliyet gösteren Küçük ve Orta Ölçekli işletme yöneticilerinin “Organizasyon”a bakış açıları tanımlanmaya çalışılmıştır. Ülkelerin ihracat ... -
Belediyelerde hizmet kalitesinin değerlendirilmesi: Burhaniye belediyesi örneği
(2017)Bu çalışma Balıkesir'in Burhaniye ilçesinde bulunan seçmenlerin yerel yönetim hizmetlerinin kalitesine ilişkin memnuniyet düzeylerini saptamak için gerçekleştirilmiştir. Seçmenlerin memnuniyet düzeyleri üzerinde ki ... -
Bulgar turistlerin internet alışveriş davranışlarının belirlenmesine yönelik bir araştırma
(Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2021)Çalışmada, turistlerin destinasyon internet alışveriş davranışlarının belirlenmesi amaçlanmaktadır. Bu kapsamda Kırklareli’ni ziyaret eden Bulgar turistlerin internet alışveriş davranışlarının ölçülmesine yönelik bir ... -
Concurrent validity of different religiosity scales used in researches of marketing ethics and a proposal for a new religiosity scale
(2013)Bu araştırmanın amacı, etiğe yönelik araştırmalarda sıklıkla kullanılan dört dindarlık ölçeğinin eş zamanlı geçerliklerini tespit etmek ve bu ölçeklerden yola çıkarak yeni bir dindarlık ölçeği önerisinde bulunmaktır. ... -
Defense expenditures and economic growth relationship: a panel data approach for NATO
(Springer, 2018)One of the rules of being successful in the international competition is having technology-intensive manufacturing areas. The investments made in the defense industry, and the recognition of the products that are being ... -
Destinasyona yönelik müşteri sadakati oluşturmada yöresel mutfak memnuniyeti ve tüketici güveninin rolü: Sakarya/Adapazarı (Türkmen mutfağı) örneği
(Murat Bayram, 2020)Bu çalışmanın amacı, ziyaretçilerin yöresel mutfak memnuniyetinin, destinasyona yönelik duyulan güven ve müşteri sadakati oluşumuna olan etkisinin belirlenmesidir. Günübirlik ya da normal tatil süreci boyunca Sakarya’yı ... -
Determination of tourism activities of the world's best tourism destinations using the multi-criteria decision-making method
(Taylor & Francis As, 2017)In this study, the tourism performance of the 15 countries that are the most popular global tourist destinations are analyzed using the TOPSIS method. Four factors are employed to measure the tourism activities in these ... -
Dış politikada yumuşak güç unsuru olarak turizm: Özbekistan örneği
(Ege Üniversitesi Türk Dünyası Araştırmaları Enstitüsü, 2020)Uluslararası ilişkiler; ülkelerin, sivil toplum kuruluşlarının, çok uluslu şirketlerin ve birçok aktörün birbirleriyle olan etkileşimini inceleyen bir disiplindir. Dış politika ise söz konusu bu disiplinin bir alt dalıdır. ... -
Economic growth and energy consumption for OECD countries
(Springer International Publishing Ag, 2017)Following the nineteenth century, energy became an important and indispensable input to production and consumption activities in all over the world. In the meantime, energy has become a very determinant factor for growth ... -
The effect of consumer involvement on brand loyalty
(Pressacademia, 2016)The main aim of this study is to reveal the effect of consumers' product involvement levels on their brand loyalty in terms of smart phones. In order to achieve this goal, a research was implemented by using face to face ... -
The effect of moral philosophy on individual intentions toward socially responsible tourism firms
(Univ Ramon Llull, 2015)Today, firms' responsibility towards society exceeds the boundaries of "providing goods and services to meet the needs of the society" and "obtaining a reasonable profit for the shareholders". Firms have further responsibilities ... -
Effects of destination image and total perceived value on tourists' behavioral intentions: an investigation of domestic festival tourists
(Cognizant Communication Corp, 2015)The aim of this study is to identify the relationship between the destination image perceived by domestic festival tourists visiting Burhaniye and their perceived values (PV) and behavioral intentions (BI). A research model ... -
The effects of perceived risk and cost on technology acceptance: A study on tourists’ use of online booking
(2015)Bu çalışmanın temel amacı, turistlerin online rezervasyon sitelerinin kullanımına ilişkin risk ve maliyet algılarının, online rezervasyon teknolojisini kabullerini nasıl etkilediğini belirlemektir. Turistlerin online ... -
The effects of unemployment and income on crime: A panel data analysis on Turkey
(2011)Today, the reason of the crime is a subject, that attract much attention from the researchers. It is accepted that the growth of the crime rates damages population by psychologically and economically. The issue of the ... -
Engelli müşterilerin konaklama işletmelerine ilişkin etik tutum ve beklentilerinin belirlenmesi
(2016)Bu araştırmanın üç amacı bulunmaktadır. Birincisi, konaklama işletmelerinin ürünlerini yanlış, eksik ya da nötr (olması gereken) bilgi kullanarak sunmalarının engelli müşterilerin etik problem algılama düzeyini değiştirip ... -
Finansal davranışlar, finansal gerginlik ve yaşam memnuniyeti arasındaki ilişkiler: Üniversite öğrencileri üzerinde bir araştırma
(Adıyaman Üniversitesi, 2020)Bu araştırmada, bireylerin finansal kararlarına etki eden faktörlerin ortaya konulması ve bireylerin aldığı kararlar doğrultusunda yaşadıkları finansal gerginlik tespit edilmek istenmiştir. Ayrıca finansal gerginliğin yaşam ...