Gelişmiş Arama

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorBozok, Düriye
dc.date.accessioned2025-05-08T06:35:42Z
dc.date.available2025-05-08T06:35:42Z
dc.date.issued2021en_US
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12462/17187
dc.descriptionBozok, Düriye (Balikesir Author)en_US
dc.description.abstractTelevizyon reklamlarında şefler, uzman kişi ya da ünlü kişi tanıklığıyla yer almaktadır. Bu çalışma ile şeflerin yer aldığı televizyon reklamları incelenmesi amaçlanmıştır. Çalışma da odak grup görüşmesi yapılmış olup şeflerin yer aldığı reklamlar katılımcılara izletilmiş ardından alanında uzman 7 kişiye sorular yöneltilmiştir. Çalışmanın sonucuna göre katılımcıların tamamı tarafından şeflerin gastronomide reklam aracı olarak kullanılmasında etkili olduğunu fakat reklamlarda şeflerin uzmanlık alanları doğrultusunda yer alması gerektiğini belirtmişlerdir. Katılımcıların büyük bir kısmı şeflerin reklamlarda yer almasının üründe güven duygusu oluşturduğu, marka imajını olumlu etkilediğini belirtirken bir kısmı ise ürünün niteliği ve içeriğinin daha önemli olduğunu belirtmişlerdir. Elde edilen sonuçlar doğrultusunda reklam şirketlerine öneriler sunulmuştur.en_US
dc.language.isoturen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectTelevizyon Reklamıen_US
dc.subjectŞefen_US
dc.subjectTanıklı Reklamlar ve Gastronomien_US
dc.titleŞeflerin yer aldığı televizyon reklamlarının incelenmesi: Türkiye örneğien_US
dc.typeconferenceObjecten_US
dc.relation.journal21.Ulusal – 5. Uluslararası Turizm Kongresi “İç Turizm”en_US
dc.contributor.departmentTurizm Fakültesien_US
dc.contributor.authorID0000-0002-3703-6918en_US
dc.identifier.startpage63en_US
dc.identifier.endpage73en_US
dc.relation.publicationcategoryKonferans Öğesi - Ulusal - Kurum Öğretim Elemanıen_US


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster