Gelişmiş Arama

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorDoğdubay, Murat
dc.contributor.authorCoşan, Dilek
dc.date.accessioned2025-03-12T07:13:52Z
dc.date.available2025-03-12T07:13:52Z
dc.date.issued2022en_US
dc.identifier.isbn978-605-74118-4-6
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12462/16354
dc.description.abstractKüresel bir salgın olarak kabul edilen Covid-19, ilk olarak 2019 yılında Çin’in Wuhan kentinde ortaya çıkmış ve kısa bir zaman zarfında farklı ülkelere yayılarak milyonlarca insana enfekte olmuştur. Kıtalararasına yayılan bu salgın hastalık sonucunda Dünya Sağlık Örgütü (WHO) Covid-19 salgınını pandemi olarak ilan etmiştir. Pandemiler; sosyal, ekonomik, eğitim, sağlık, kültürel, psikolojik, demografik ve turizm gibi yaşamın pek çok alanını olumsuz etkilemişlerdir. Bu çalışmada son dönemlerde ismi sıkça duyulan lovemarks kavramı ve yiyecek ve içecek işletmelerinin lovemarks sürecinde, Covid-19 un olası etkileri üzerinde durulmuştur. Çalışmaya konu olan kavramların Covid- 19 ile arasındaki ilişki tespit edilip literatüre katkı sağlanması amaçlanmıştır.en_US
dc.description.abstractConsidered a global epidemic, Covid-19 first appeared in Wuhan, China in 2019 and spread to different countries in a short time, infecting millions of people. As a result of this epidemic that spread across the continents, the World Health Organization (WHO) declared the Covid-19 epidemic as a pandemic. Pandemics; They have negatively affected many areas of life such as social, economic, education, health, cultural, psychological, demographic and tourism. In this study, the concept of lovemarks, which has been frequently heard recently, and the possible effects of Covid-19 on the lovemarks process of food and beverage businesses are emphasized. It is aimed to determine the relationship between the concepts that are the subject of the study and Covid-19 and to contribute to the literature.en_US
dc.language.isoturen_US
dc.publisherSakarya Uygulamalı Bilimler Üniversitesien_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectCovid-19en_US
dc.subjectLovemarksen_US
dc.subjectMarka Aşkıen_US
dc.subjectYiyecek ve İçecek İşletmelerien_US
dc.subjectCovid-19en_US
dc.subjectLovemarksen_US
dc.subjectBrand Loveen_US
dc.subjectFood and Beverage Businessesen_US
dc.titleYiyecek ve içecek işletmelerinin lovemarks sürecinde, COVID19’un muhtemel etkileri- kavramsal bir tartışmaen_US
dc.title.alternativePossible effects of COVID-19 on the lovemarks process of food beverage businesses - a conceptual discussionen_US
dc.typeconferenceObjecten_US
dc.relation.journal20. Geleneksel Turizm Sempozyumuen_US
dc.contributor.departmentTurizm Fakültesien_US
dc.contributor.authorID0000-0001-5601-6931en_US
dc.contributor.authorID0000-0002-2331-9132en_US
dc.identifier.startpage268en_US
dc.identifier.endpage274en_US
dc.relation.publicationcategoryKonferans Öğesi - Ulusal - Kurum Öğretim Elemanıen_US


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster