dc.contributor.author | Bütüner, Suphi Önder | |
dc.contributor.author | Gür, Hülya | |
dc.date.accessioned | 2019-05-16T19:38:57Z | |
dc.date.available | 2019-05-16T19:38:57Z | |
dc.date.issued | 2007 | |
dc.identifier.issn | 1302-5600 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/20.500.12462/5168 | |
dc.description | Gür, Hülya (Balikesir Author) | en_US |
dc.description.abstract | Çalışmada, V diyagramlama tekniğine yönelik bir tutum ölçeğinin geliştirilmesi amaçlanmıştır. Balıkesir'de bulunan 4 İlköğretim Okulunda okumakta olan toplam 228 öğrenciye, 30 tutum cümlesinden oluşan bir anket uygulanmış, anket sonuçlarının değerlendirilmesi sonucunda likert tipi 13 cümleden oluşan bir tutum ölçeği geliştirilmiştir. Geliştirilen tutum ölçeğinin güvenirliği 0.901 olarak bulunmuştur. | en_US |
dc.description.abstract | The purpose of the study is to develop an attitude scale towards Vee diagramming technique. A survey with 30 attitude questions was conducted to 228 students who are in four Primary Schools in Balıkesir. As a result of the evalution of the survey questions, an Attitude Scale which was formed from 13 likert type sentences has been developed. The reliability of the Attitude Scale is found as 0,901. | en_US |
dc.language.iso | tur | en_US |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | en_US |
dc.subject | Eğitim | en_US |
dc.subject | Matematik Eğitimi | en_US |
dc.subject | V Diyagramı | en_US |
dc.subject | Tutum Ölçeği | en_US |
dc.title | V diyagramına yönelik bir tutum ölçeğinin geliştirilme çalışması | en_US |
dc.title.alternative | A study on developing an attitude scale toward vee diagram | en_US |
dc.type | article | en_US |
dc.relation.journal | Milli Eğitim | en_US |
dc.contributor.department | Necatibey Eğitim Fakültesi | en_US |
dc.identifier.volume | 0 | en_US |
dc.identifier.issue | 176 | en_US |
dc.identifier.startpage | 72 | en_US |
dc.identifier.endpage | 85 | en_US |
dc.relation.publicationcategory | Makale - Ulusal Hakemli Dergi - Kurum Öğretim Elemanı | en_US |