Gelişmiş Arama

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorBütüner, Suphi Önder
dc.contributor.authorGür, Hülya
dc.date.accessioned2019-05-16T19:38:57Z
dc.date.available2019-05-16T19:38:57Z
dc.date.issued2007
dc.identifier.issn1302-5600
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12462/5168
dc.descriptionGür, Hülya (Balikesir Author)en_US
dc.description.abstractÇalışmada, V diyagramlama tekniğine yönelik bir tutum ölçeğinin geliştirilmesi amaçlanmıştır. Balıkesir'de bulunan 4 İlköğretim Okulunda okumakta olan toplam 228 öğrenciye, 30 tutum cümlesinden oluşan bir anket uygulanmış, anket sonuçlarının değerlendirilmesi sonucunda likert tipi 13 cümleden oluşan bir tutum ölçeği geliştirilmiştir. Geliştirilen tutum ölçeğinin güvenirliği 0.901 olarak bulunmuştur.en_US
dc.description.abstractThe purpose of the study is to develop an attitude scale towards Vee diagramming technique. A survey with 30 attitude questions was conducted to 228 students who are in four Primary Schools in Balıkesir. As a result of the evalution of the survey questions, an Attitude Scale which was formed from 13 likert type sentences has been developed. The reliability of the Attitude Scale is found as 0,901.en_US
dc.language.isoturen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectEğitimen_US
dc.subjectMatematik Eğitimien_US
dc.subjectV Diyagramıen_US
dc.subjectTutum Ölçeğien_US
dc.titleV diyagramına yönelik bir tutum ölçeğinin geliştirilme çalışmasıen_US
dc.title.alternativeA study on developing an attitude scale toward vee diagramen_US
dc.typearticleen_US
dc.relation.journalMilli Eğitimen_US
dc.contributor.departmentNecatibey Eğitim Fakültesien_US
dc.identifier.volume0en_US
dc.identifier.issue176en_US
dc.identifier.startpage72en_US
dc.identifier.endpage85en_US
dc.relation.publicationcategoryMakale - Ulusal Hakemli Dergi - Kurum Öğretim Elemanıen_US


Bu öğenin dosyaları:

DosyalarBoyutBiçimGöster

Bu öğe ile ilişkili dosya yok.

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster