Gelişmiş Arama

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorÖrücü, Edip
dc.contributor.authorYumuşak, Sedat
dc.contributor.authorBozkır, Yasin
dc.date.accessioned2019-05-16T19:38:34Z
dc.date.available2019-05-16T19:38:34Z
dc.date.issued2006
dc.identifier.issn1302-0064
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12462/4978
dc.descriptionÖrücü, Edip (Balikesir Author)en_US
dc.description.abstractİş tatmini, isin özellikleriyle çalısanların istekleri birbirine uydugu zaman gerçeklesmektedir. ise karsı pozitif tutum is doyumuna esdegerdir. ise karsı negatif tutum ise is doyumsuzlugu olarak adlandırılabilir. Buradan hareketle bireyin isyerinde yüksek is tatmini hissetmesi, bu kisinin genelde isini sevdigi ve isine olumlu yönde deger verdigi sonucunu ortaya koymaktadır. Bu arastırmada bankalarda çalısan personelin is tatmini etkileyen faktörler ve bu faktörlerin önem dereceleri belirlenmeye çalısılmıstır. Arastırma sonucunda belirlenen yönetim tarzı, ücret gibi faktörler ile is tatmini arasında anlamlı iliskiler oldugu tespit edilmistir.en_US
dc.description.abstractJob satisfaction exist when the characteristics of job and desires of workers match. Positive attitude the job is eqivalent to job satisfaction. However, negative attitude towards the job is equivalent to non-satisfaction with the job. Therefore, if an individual highly satisfied with the job then one can infer from this that s/he loves his job and s/he gives a positive value to his/her job. This study aims to determine the factors, and their importance, that have an effect on the job satisfaction of workers in the banks. We found that there is a statistically significant reletion between these factors, such as management style, wage and job satisfactionen_US
dc.language.isoturen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectTatminen_US
dc.subjectİş Tatminien_US
dc.subjectÇalışan Tatminien_US
dc.subjectSatisfactionen_US
dc.subjectJob Satisfactionen_US
dc.subjectPersonnel Satisfactionen_US
dc.titleKalite yönetimi çerçevesinde bankalarda çalışan personelin iş tatmini ve iş tatminini etkileyen faktörlerin incelenmesine yönelik bir araştırmaen_US
dc.title.alternativeJob satisfaction and its determinants for individuals who works in the banking sector in quality management perspectiveen_US
dc.typearticleen_US
dc.relation.journalYönetim ve Ekonomi: Celal Bayar Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisien_US
dc.contributor.departmentBandırma İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesien_US
dc.identifier.volume13en_US
dc.identifier.issue1en_US
dc.identifier.startpage39en_US
dc.identifier.endpage51en_US
dc.relation.publicationcategoryMakale - Ulusal Hakemli Dergi - Kurum Öğretim Elemanıen_US


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster