dc.contributor.author | Sinan, Olcay | |
dc.contributor.author | Karadeniz, Özge | |
dc.date.accessioned | 2019-05-16T19:38:20Z | |
dc.date.available | 2019-05-16T19:38:20Z | |
dc.date.issued | 2010 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/20.500.12462/4837 | |
dc.description | Sinan, Olcay (Balikesir Author) | en_US |
dc.description.abstract | Bu çalışmada, fen bilgisi öğretmen adaylarının hücre bölünmesi ile ilgili kavramları daha iyi öğrenebilmesi için örnek bir etkinlik sunulmuştur. Öğrenciler 4-5 kişilik gruplar halinde çalışarak oyun hamuru, kâğıt, karton, kalem, iplik gibi basit malzemeler kullanarak interfaz, profaz, metafaz, anafaz ve telofaz evrelerinin herhangi birisini hazırlamıştır. Sonra her grup hazırladığı etkinliği kısa bir süre sunarak çalışma tamamlanmıştır. | en_US |
dc.language.iso | tur | en_US |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | en_US |
dc.subject | Eğitim | en_US |
dc.subject | Eğitim Araştırmaları | en_US |
dc.subject | Mitoz Bölünme | en_US |
dc.subject | Fen Eğitimi | en_US |
dc.subject | Biyoloji Laboratuvar | en_US |
dc.title | Mitoz bölünme konusunun öğretimi için örnek bir etkinlik | en_US |
dc.type | article | en_US |
dc.relation.journal | İlköğretim Online (elektronik) | en_US |
dc.contributor.department | Necatibey Eğitim Fakültesi | en_US |
dc.identifier.volume | 9 | en_US |
dc.identifier.issue | 3 | en_US |
dc.identifier.startpage | 1 | en_US |
dc.identifier.endpage | 7 | en_US |
dc.relation.publicationcategory | Makale - Ulusal Hakemli Dergi - Kurum Öğretim Elemanı | en_US |