Gelişmiş Arama

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorDönmez, Füsun
dc.contributor.authorAzizoğlu, Nursen
dc.date.accessioned2019-05-16T19:38:20Z
dc.date.available2019-05-16T19:38:20Z
dc.date.issued2010
dc.identifier.issn1307-6086
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12462/4836
dc.descriptionDönmez, Füsun (Balikesir Author)en_US
dc.description.abstractBu çalışmada meslek liselerinde öğrenim gören lise 1. sınıf öğrencilerinin bilimsel süreç beceri düzeyleri belirlenmiş; bilimsel süreç beceri düzeylerinin okul türü, yaş, cinsiyet ve tutum gibi değişkenlerle ilişkisi incelenmiştir. Araştırma 2006–2007 eğitim-öğretim yılında Balıkesir iline bağlı altı ilçede eğitim veren beş tür meslek lisesinde 970 tane lise 1. sınıf öğrencisine uygulanmıştır. Araştırmada meslek liselerinde okuyan öğrencilerin bilimsel süreç beceri düzeyleri karşılaştırılmış, bilimsel süreç becerilerinin kimyaya yönelik tutum, eğitim gördükleri okul türü, yaş ve cinsiyet değişkenleri ile ilişkisi incelenmiştir.en_US
dc.description.abstractIn this study, 1st grade technical high school students #8217; science process skill levels were determined and the relationships between science process skills levels and kind of the vocational school, age and gender were investigated. This study was carried out in 2006-2007 educational year, in six districts in Balıkesir, with 970 1st grade high school students from five kinds of vocational schools. The science process skill levels of the students from different vocational schools were compared. The effects of the attitude towards chemistry, the kind of the vocational school, age and gender were investigated. The results showed that the measured factors have significant effects on science process skill levels.en_US
dc.language.isoturen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectEğitimen_US
dc.subjectBilimsel Disiplinleren_US
dc.subjectEğitimen_US
dc.subjectEğitim Araştırmalarıen_US
dc.subjectScience Process Skillsen_US
dc.subjectAttitude Towards Chemistryen_US
dc.subjectVocational Technical High Schoolsen_US
dc.subjectScienceen_US
dc.titleMeslek liselerindeki öğrencilerin bilimsel süreç beceri düzeylerinin incelenmesi: Balıkesir örneğien_US
dc.title.alternativeInvestigation of the students' science process skill levels in vocational schools: A case of Balıkesiren_US
dc.typearticleen_US
dc.relation.journalNecatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisien_US
dc.contributor.departmentNecatibey Eğitim Fakültesien_US
dc.identifier.volume4en_US
dc.identifier.issue2en_US
dc.identifier.startpage79en_US
dc.identifier.endpage109en_US
dc.relation.publicationcategoryMakale - Ulusal Hakemli Dergi - Kurum Öğretim Elemanıen_US


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster