Gelişmiş Arama

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorÖrücü, Edip
dc.contributor.authorKıvrak, Oğuzhan
dc.date.accessioned2019-05-16T19:33:32Z
dc.date.available2019-05-16T19:33:32Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.issn1302-0064
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12462/4398
dc.description.abstractBu çalışmada, insanların iletişimini kolaylaştıran, onlara alt yapı hizmeti sağlayan ve aradaki mesafeleri kısaltan çalışanların iletişim becerilerinin belirlenmesi amaçlanmıştır. Ayrıca yaş, çalışma birimi, eğitim seviyesi ve meslekte geçirdiği süre değişkenlerine göre iletişim becerisi algılarının anlamlı bir farklılık oluşturulup oluşturmadığı da araştırılmıştır. Araştırmanın çalışma grubunu, X ve Y firmasındaki çalışan toplam 800 kişi oluşturmuştur. Veriler Ersanlı ve Balcı (1998) tarafından geliştirilen “İletişim Becerileri Anketi” ve çalışanların demografik özelliklerini belirlemek amacıyla araştırmacı tarafından hazırlanan “Kişisel Bilgi Formu” ile elde edilmiştir. Çalışanlara gelir düzeyi ile ilgili sorunun sorulmamasının nedeni, özel kurum çalışanlarının bu konuda çok daha hassas olmasından kaynaklanmaktadır.en_US
dc.description.abstractThe purpose of this study is to specify the communication skills of the specialist, who provide people the means to communicate over great distances, who provide the people the necessary infrasutructure for this connected world.Also is examined the difference in their definition of communication skills depending on their age, area of expertise, education level and time spent in the field.The subject group consists of 800 employees from companies X and Y.The data has been collected via the "Communication Skills Scale" survey which has been designed by Ersanlı and Balcı (1998), and the "Personal Information Form" which was prepared by the researcher with the aim of specifying the demographic information of employees.The data has been collected via the "Communication Skills Scale" survey which has been designed by Ersanlı and Balcı (1998), and the "Personal Information Form" survey designed by the researcher, and has been designed to specify demographic attributes.The income level of the participants was not examined, as private sector employees tend not to disclose this information.en_US
dc.language.isoturen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectDavranış Bilimlerien_US
dc.subjectIktisaten_US
dc.subjectOtelciliken_US
dc.subjectKonaklamaen_US
dc.subjectSpor ve Turizmen_US
dc.subjectEndüstriyel İlişkiler ve İşgücüen_US
dc.subjecten_US
dc.subjectKadın Araştırmalarıen_US
dc.subjectKamu Yönetimien_US
dc.subjectHalkla İlişkileren_US
dc.subjectSiyasi Bilimleren_US
dc.subjectIşletmeen_US
dc.subjectHukuken_US
dc.subjectSosyal Bilimleren_US
dc.subjectDisiplinler Arasıen_US
dc.subjectPlanlama ve Gelişimen_US
dc.subjectIşletme Finansen_US
dc.subjectİletişim Becerisien_US
dc.subjectTelekomünikasyonen_US
dc.subjectIletişim Becerileri Anketi,en_US
dc.subjectCommunicationen_US
dc.subjectTelecommunicationen_US
dc.subjectCommunication Skillsen_US
dc.titleTelekomünikasyon sektöründe çalişan personelin iletişim becerileri düzeylerinin incelenmesien_US
dc.title.alternativeA study on communication skill levels of telecommunication sector employeesen_US
dc.typearticleen_US
dc.relation.journalYönetim ve Ekonomi: Celal Beyar Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisien_US
dc.contributor.departmentBandırma İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesien_US
dc.identifier.volume20en_US
dc.identifier.issue1en_US
dc.identifier.startpage15en_US
dc.identifier.endpage29en_US
dc.relation.publicationcategoryMakale - Ulusal Hakemli Dergi - Kurum Öğretim Elemanıen_US


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster