Gelişmiş Arama

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorBayraktaroğlu, Serkan
dc.contributor.authorUluköy, Metin
dc.contributor.authorAkçi, Yavuz
dc.date.accessioned2019-05-16T19:33:23Z
dc.date.available2019-05-16T19:33:23Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.issn1302-0064
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12462/4343
dc.descriptionUluköy, Metin (Balikesir Author)en_US
dc.description.abstractFirmaların faaliyetlerinin etkin bir biçimde yürütülmesinde faydalanılan KKP uygulamaları başarısını etkileyen birçok faktö r vardır. Başarıya ilişkin algıların belirlenmesi için kullanıcıların sistemin başarısına ilişkin memnuniyet düzeylerinin belirlenmesi gerekmektedir. Bu yüzden bu çalışmada KKP kullanıcıların memnuniyet düzeylerini belirlemek ve KKP başarısı üzerindeki etk isini analiz ederek çözüm önerilerinde bulunmayı amaçlamaktadır. Bunun için öncelikle literatür araştırması yapılarak oluşturulan ve 5’li Likert ölçeğine göre düzenlenen anket formu kullanıcılara uygulanmıştır. Elde edilen veriler öncelikle SPSS 20.0 progr amının veri kütüklerine kaydedilerek güvenirlik ve frekans analizlerine tabi tutulmuştur. Bu analizlerden sonra da veriler IBM AMOS 20.0 programı kullanılarak yapısal eşitlik modeline tabi tutularak analiz edilmiş çözüm önerilerinde bulunulmuştur. Analizler sonucunda ERP kullanıcılarının bu yazılımlara ilişkin memnuniyet düzeylerinin yüksek olduğu, kurulan yapısal modelin yeteri kadar memnuniyet düzeyini açıklayabildiği sonuçlarına varılmıştır.en_US
dc.description.abstractThere are several elements that affect the success of ERP, which is used to successfully run the activities by enterprises. It seems to be a necessity to determine the satisfaction levels of the users with success of the system to be able to determine the users’ perception of success. Therefore; this study aims to determine the satisfaction level of the users and to offer solutions through an analysis of its effects on the success of ERP. In this regard, the survey formed using five -point Likert Scale after the literature review has been taken by the users and gathered data has been put to reliability and frequency analysis after being saved onto data - file of SPSS 20.0 program. As a second phase, the data has been analyzed through structural equation model u sing IBM AMOS 20.0 program, which leads to solution offers. As a consequence of the analysis, it seems that the users have a high -level satisfaction level towards the software and the implemented structural model provides a sufficient amount of satisfactio n.en_US
dc.language.isoturen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectDavranış Bilimlerien_US
dc.subjectIktisaten_US
dc.subjectOtelciliken_US
dc.subjectKonaklamaen_US
dc.subjectSpor ve Turizmen_US
dc.subjectEndüstriyel İlişkiler ve İşgücüen_US
dc.subjecten_US
dc.subjectKadın Araştırmalarıen_US
dc.subjectKamu Yönetimien_US
dc.subjectHalkla İlişkileren_US
dc.subjectSiyasi Bilimleren_US
dc.subjectIşletmeen_US
dc.subjectHukuken_US
dc.subjectSosyal Bilimleren_US
dc.subjectDisiplinler Arasıen_US
dc.subjectPlanlama ve Gelişimen_US
dc.subjectIşletme Finansen_US
dc.subjectKurumsal Kaynak Planlamasıen_US
dc.subjectKKP Başarısıen_US
dc.subjectKullanıcı Memnuniyetien_US
dc.subjectEnterprise Resource Planning (ERP)en_US
dc.subjectERP Successen_US
dc.subjectUsers’ Satisfactionen_US
dc.titleKurumsal Kaynak Planlaması (KKP) kullanıcılarının memnuniyet düzeylerine ilişkin algılarının belirlenmesine yönelik ampirik bir çalışmaen_US
dc.title.alternativeA Field (Ampirical) study to determine the users’ perception of atisfaction levels at Enterprise Resource Planning (ERP)en_US
dc.typearticleen_US
dc.relation.journalYönetim ve Ekonomi: Celal Bayar Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisien_US
dc.contributor.departmentBandırma İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesien_US
dc.identifier.volume21en_US
dc.identifier.issue1en_US
dc.identifier.startpage299en_US
dc.identifier.endpage310en_US
dc.relation.publicationcategoryMakale - Ulusal Hakemli Dergi - Kurum Öğretim Elemanıen_US


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster