Gelişmiş Arama

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorTurhan, Güllüzar
dc.contributor.authorOğuz, Mustafa
dc.date.accessioned2019-05-16T19:32:25Z
dc.date.available2019-05-16T19:32:25Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.issn1302-258x
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12462/3852
dc.descriptionTurhan, Güllüzar (Balikesir Author)en_US
dc.description.abstractBu çalışmada Balıkesir Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi İşletme Bölümü son sınıf öğrencilerinin Türkiye Muhasebe ve Finansal Raporlama Standartları konusunda ilgi düzeylerini, beklentilerini ve farkındalıklarını ortaya koymak amacıyla bir anket çalışması yapılmıştır. Yapılan bu çalışmanın sonucunda öğretim türü ve cinsiyet farklılığı ile Türkiye Muhasebe ve Finansal Raporlama Standartları hakkındaki ilgi düzeyleri ve farkındalıkları açısından anlamlı bir sonuç çıkmazken, TMS ve TFRS dersi alan öğrenciler ile bu dersi almayanlar arasında, TMS ve TFRS dersinin işletme bölümünde zorunlu olarak verilmesini isteyenler ile bu dersin verilmesini istemeyenler arasında TMS ve TFRS hakkındaki ilgi düzeyleri ve farkındalıkları açısından anlamlı bir farklılığın olduğu tespit edilmiştir.en_US
dc.description.abstractIn this study, a questionnaire was made in order to determine the levels of interest, expectations and awareness of final year undergraduate students at Balıkesir University Faculty of Economics and Administrative Sciences Department of Business Administration on the subject of Turkish Accounting and Financial Reporting Standards. According to this study, while there is no meaningful difference for education type and sex with regard to knowledge about Turkish Accounting and Financial Reporting Standards, there is meaningful difference for the students who take TAS and TFRS lecture and who don't, and also the students who wants the lecture to be compulsory and who don't, with regard to the levels of interest and their awareness.en_US
dc.language.isoturen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectSosyal Bilimler Tarihien_US
dc.subjectTürkiye Muhasebe ve Finansal Raporlama Standartlarıen_US
dc.subjectMuhasebe Eğitimien_US
dc.subjectUluslararası Muhasebe ve Finansal Raporlama Standartlarıen_US
dc.subjectTurkish Accounting and Financial Reporting Standardsen_US
dc.subjectAccounting Educationen_US
dc.subjectInternational Accounting and Financial Reporting Standardsen_US
dc.titleİşletme lisans öğrencilerinin Türkiye muhasebe/finansal raporlama standartları hakkındaki ilgi düzeyleri, beklentileri ve farkındalıkları: Balıkesir Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi örneğien_US
dc.title.alternativeLevels of interest, expectations and awareness of business administration undergraduate students on Turkish accounting standards/Turkish financial reporting standards: the case of Balıkesiren_US
dc.typearticleen_US
dc.relation.journalMuhasebe Bilim Dünyası Dergisien_US
dc.contributor.departmentİktisadi ve İdari Bilimler Fakültesien_US
dc.identifier.volume18en_US
dc.identifier.issue4en_US
dc.identifier.startpage881en_US
dc.identifier.endpage917en_US
dc.relation.publicationcategoryMakale - Ulusal Hakemli Dergi - Kurum Öğretim Elemanıen_US


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster