Gelişmiş Arama

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorİlban, Mehmet Oğuzhan
dc.contributor.authorBezirgan, Muammer
dc.contributor.authorÇolakoğlu, Fatih
dc.date.accessioned2019-05-16T19:32:22Z
dc.date.available2019-05-16T19:32:22Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.issn1300-4220
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12462/3819
dc.descriptionİlban, Mehmet Oğuzhan (Balikesir Author)en_US
dc.description.abstractBu çalışmanın amacı, termal turizme katılan turistlerin hizmet kalitesi algılarının belirlenerek, algılanan hizmet kalitesi boyutlarının memnuniyet üzerindeki etkisinin araştırılmasıdır. Ayrıca memnuniyetin geleceğe yönelik davranışsal niyet oluşumu üzerindeki etkisi, araştırma modelinde ele alınan bir diğer konudur. Araştırma Edremit İlçesinde bulunan termal tesislerde konaklayan 424 turistle yüz yüze anket yöntemi kullanılarak gerçekleştirilmiş, 408 anket formu analize tabi tutulmuştur. Araştırma sonucunda algılanan hizmet kalitesi alt boyutlarından güven ve empati boyutlarının müşteri memnuniyeti üzerinde olumlu ve anlamlı bir etkisi olduğu, müşteri memnuniyetinin de davranışsal niyetler üzerinde olumlu ve anlamlı bir etkisi olduğu sonucuna varılmıştır. Elde edilen bulgular ışığında, termal tesis sahipleri, yöneticiler ve araştırmacılar için öneriler sunulmuşturen_US
dc.description.abstractThe aim of this study is determining the perception of service quality tourists attending the thermal tourism, to investigate the impact on the satisfaction of the perceived service quality dimensions. In addition, the impact on behavioral intentions for the future formation of satisfaction, is another issue dealt with in the research model. Research was conducted using face to face interviews performed accommodate 424 tourists in thermal plants in the Edremit district, 408 questionnaires were subjected to analysis. Research results in the perceived quality of service of trust and empathy size of the sub-dimensions were positive and significant impact on customer satisfaction, customer satisfaction have also concluded that there is a positive and significant impact on behavioral intentions. In light of the findings, recommendations were presented to researchers, thermal hotel owners, managers and researchersen_US
dc.language.isoturen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectOtelciliken_US
dc.subjectKonaklamaen_US
dc.subjectSpor ve Turizmen_US
dc.subjectTermal Turizmen_US
dc.subjectTermal Otelen_US
dc.subjectAlgılanan Hizmet Kalitesien_US
dc.subjectMemnuniyeten_US
dc.subjectThermal Tourismen_US
dc.subjectThermal Hotelen_US
dc.subjectPerceived Service Qualityen_US
dc.subjectSatisfactionen_US
dc.subjectBehavioral İntentionsen_US
dc.subjectEdremiten_US
dc.titleTermal otellerde algılanan hizmet kalitesi, memnuniyet ve davranışsal niyetler arasındaki ilişkilerin incelenmesi: Edremit örneğien_US
dc.title.alternativeInvestigation of the relationships between perceived service quality, satisfaction and behavioral intentions in thermal hotels: Edremit sampleen_US
dc.typearticleen_US
dc.relation.journalAnatolia: Turizm Araştırmaları Dergisien_US
dc.contributor.departmentBalıkesir Üniversitesien_US
dc.identifier.volume27en_US
dc.identifier.issue2en_US
dc.identifier.startpage181en_US
dc.identifier.endpage194en_US
dc.relation.publicationcategoryMakale - Ulusal Hakemli Dergi - Kurum Öğretim Elemanıen_US


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster