Güncel Gönderiler: Burhaniye Uygulamalı Bilimler Yüksekokulu
Toplam kayıt 68, listelenen: 61-68
-
Tüketicilerin ilgilenim, memnuniyet ve sadakat düzeyleri cinsiyete göre değişmekte midir?
(2016)Bu araştırmanın temel amacı, tüketicilerin ürün ilgilenimi, memnuniyet ve sadakat düzeylerinin cinsiyete göre değişip değişmediğini akıllı telefon ve parfüm ürünü özelinde ortaya koymaktır. Bu amaca ulaşmak için, Balıkesir ... -
Turizmde kadın istihdamı ve ücret ayrımcılığı: Karşılaştırmalı bir analiz
(2016)Hemen hemen her toplumda kadın emeği, tarihin her döneminde ikincil bir konumda düşünülmüş, sadece ekonominin bunalım dönemlerinde kendisine ihtiyaç duyulmuş ve her dönemde eksik değerlendirilmiştir. Ayrımcılığa neden ... -
Turistlerin hizmet kalitesi algılarının davranışsal niyetler üzerindeki etkisi
(2016)Bu çalışmanın amacı, algılanan hizmet kalitesinin turistlerin davranışsal niyetleri üzerindeki etkisini tespit etmektir. Belirlenen amaca ulaşmak için algılanan hizmet kalitesi ile davranışsal niyetler değişkenleri ... -
Termal otellerde algılanan hizmet kalitesi, memnuniyet ve davranışsal niyetler arasındaki ilişkilerin incelenmesi: Edremit örneği
(2016)Bu çalışmanın amacı, termal turizme katılan turistlerin hizmet kalitesi algılarının belirlenerek, algılanan hizmet kalitesi boyutlarının memnuniyet üzerindeki etkisinin araştırılmasıdır. Ayrıca memnuniyetin geleceğe yönelik ... -
Yiyecek içecek işletmelerinde yöneticilerin liderlik davranış tarzlarının çalışanların örgütsel bağlılıklarına etkisi: Edremit körfezi örneği
(2016)Bu çalışmanın amacı; Edremit körfezinde bulunan yiyecek içecek işletmelerinde yönetici konumunda bulunanların liderlik davranış tarzlarının işletme çalışanlarının örgütsel bağlılıklarına olan etkisinin belirlenmesidir. ... -
Engelli müşterilerin konaklama işletmelerine ilişkin etik tutum ve beklentilerinin belirlenmesi
(2016)Bu araştırmanın üç amacı bulunmaktadır. Birincisi, konaklama işletmelerinin ürünlerini yanlış, eksik ya da nötr (olması gereken) bilgi kullanarak sunmalarının engelli müşterilerin etik problem algılama düzeyini değiştirip ... -
Belediyelerde hizmet kalitesinin değerlendirilmesi: Burhaniye belediyesi örneği
(2017)Bu çalışma Balıkesir'in Burhaniye ilçesinde bulunan seçmenlerin yerel yönetim hizmetlerinin kalitesine ilişkin memnuniyet düzeylerini saptamak için gerçekleştirilmiştir. Seçmenlerin memnuniyet düzeyleri üzerinde ki ... -
Kişisel finansal faktörler, kompulsif satın alma ve finansal iyi olma hali arasındaki ilişkiler
(2018)Bu araştırmanın amacı, bireylerin materyalizm, hedonik tüketim, bütçeleme, özbenlik ve statü tüketimi düzeylerinin kompulsif satın alma üzerindeki etkilerini ve kompulsif satın almanın da finansal iyi olma hali üzerindeki ...