Gelişmiş Arama

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorCan, Dilek Tüfekçi
dc.date.accessioned2025-03-12T07:28:53Z
dc.date.available2025-03-12T07:28:53Z
dc.date.issued2014en_US
dc.identifier.isbn978-605-51 76-52-5
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12462/16355
dc.description.abstractÇocuk ve çocukluk kavramlarına açıklık getirmeye çalışırken farklı görüşlerle karşı karşıya kaldığımızı belirtelim. Bu görüşleri değerlendirmemiz sonucunda, çocuk ve çocukluk kavramının ortak kabul gören bir tanımına ulaşamadığımızı da ifade edelim. İncelediğimiz kaynakların birçoğunda “çocuk” ve “çocukluk” kavramlarının tanımlarında birbirinden farklı görüşlerin oluşmasının asıl nedeni, farklı disiplinlerin çocukluk kavramını kendi alanı içinde ve bu alanın sınırlılıklarına göre tanımlamasından kaynaklanmaktadır. Başka bir ifadeyle, “çocuk” ve “çocukluk” kavramlarına, psikoloji, sosyoloji, tarih, eğitim bilimi ve hukuk gibi alanların her biri kendi çerçevelerinden ve bu alanların sınırlılıkları içinde ve farklı tanımlamalar yapmıştır.en_US
dc.language.isoturen_US
dc.publisherEğitim Kitapevien_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.titleÇocuk edebiyatı: Kuramsal yaklaşımen_US
dc.typebooken_US
dc.relation.journalÇocuk Edebiyatı: Kuramsal Yaklaşımen_US
dc.contributor.departmentNecatibey Eğitim Fakültesien_US
dc.contributor.authorID0000-0001-8067-6032en_US
dc.identifier.startpage1en_US
dc.identifier.endpage378en_US
dc.relation.publicationcategoryKitap - Ulusalen_US


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster