Gelişmiş Arama

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorİlban, Mehmet Oğuzhan
dc.contributor.authorBal, Kürşat
dc.date.accessioned2022-01-24T11:36:01Z
dc.date.available2022-01-24T11:36:01Z
dc.date.issued2020en_US
dc.identifier.issn1304-7590 / 2548-0871
dc.identifier.urihttps://doi.org/10.24010/soid.715462
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12462/11990
dc.description.abstractBu araştırmanın amacı deniz turizminin önemli alt yapılarından ve işletmelerinden olan yat limanı işletmelerinin hizmet alanlarındaki müşteri memnuniyetinin davranışsal niyetler ve aidiyet üzerindeki etkisini belirlemektir. Araştırma amacına uygun olarak, alanyazında yer alan çalışmalar ve uzman görüşlerinden faydalanılarak yat limanları hizmet alanlarındaki müşteri memnuniyeti, aidiyet ve davranışsal niyet ölçekleri ile birlikte anket formu oluşturulmuştur. 328 anket formu Muğla ili Marmaris ilçesinde faaliyet gösteren yat limanında hizmet alan yat sahibi ve kaptanlara uygulanmıştır. Araştırma sonuçlarında, yat limanı işletmelerinin hizmet alanları müşteri memnuniyetinin, aidiyet ve davranışsal niyetler üzerinde anlamlı ve pozitif yönlü bir etkisinin olduğu belirlenmiştir.en_US
dc.description.abstractThe purpose of this research; The aim of this course is to determine the effect of customer satisfaction on behavioral intentions and belonging in the service areas of marina enterprises which are one of the important infrastructures and enterprises of marine tourism. In accordance with the aim of the research, a survey form was formed with the scales of customer satisfaction, loyalty and behavioral intention in the marina service areas by utilizing the studies and expert opinions in the literature, and 328 questionnaires were applied to the yacht owners and captains operating in the Marmaris district of Muğla. As a result of the analysis carried out in accordance with the aim of the research, it has been determined that the service areas of the marina enterprises have a significant and positive effect on customer satisfaction, attachment and behavioral intentions.en_US
dc.language.isoturen_US
dc.publisherSidas Medya A.Ş.en_US
dc.relation.isversionof10.24010/soid.715462en_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectYat Limanı Hizmet Alanlarıen_US
dc.subjectMüşteri Memnuniyetien_US
dc.subjectDavranışsal Niyeten_US
dc.subjectAidiyeten_US
dc.subjectYacht Harbor Service Areasen_US
dc.subjectCustomer Satisfactionen_US
dc.subjectBehavioral Intentionen_US
dc.subjectAttachmenten_US
dc.titleYat limanları hizmet alanlarındaki müşteri memnuniyetinin aidiyet ve davranışsal niyetler üzerindeki etkisien_US
dc.title.alternativeThe effect of customer satisfaction in the service areas of yacht harbor on attachment and behavioral intentionsen_US
dc.typearticleen_US
dc.relation.journalSeyahat ve Otel İşletmeciliği Dergisien_US
dc.contributor.departmentBurhaniye Uygulamalı Bilimler Yüksekokuluen_US
dc.contributor.authorID0000-0002-7557-9817en_US
dc.contributor.authorID0000-0002-2630-3371en_US
dc.identifier.volume17en_US
dc.identifier.issue2en_US
dc.identifier.startpage358en_US
dc.identifier.endpage376en_US
dc.relation.publicationcategoryMakale - Ulusal Hakemli Dergi - Kurum Öğretim Elemanıen_US


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster