Yayın tarihi için Uluslararası Ticaret-Makale Koleksiyonu listeleme
Toplam kayıt 12, listelenen: 1-12
-
Küçük işletme sahiplerinin dindarlık düzeyleri, etik ideolojileri ve algıları arasındaki ilişkiler
(2012)Araştırmanın Amacı: Bu araştırmanın amacı, küçük işletme sahiplerinin dindarlık düzeyleri, etik ideolojileri (idealizm/rölativizm), etik algıları ve niyetleri arasındaki olası ilişkileri tespit etmektir. Konuya ilişkin ... -
İşletme öğrencilerinin dindarlık düzeyleri ve etik niyetlerinin pazarlama etiği bağlamında değerlendirilmesi
(2013)Bu araştırmanın amacı, ön lisans ve lisans düzeyinde işletme bölümünde öğrenim gören öğrencilerin dindarlık düzeyleri, kişisel ahlak felsefeleri, etik algıları ve niyetleri arasındaki olası ilişkileri tespit etmektir. Bu ... -
Concurrent validity of different religiosity scales used in researches of marketing ethics and a proposal for a new religiosity scale
(2013)Bu araştırmanın amacı, etiğe yönelik araştırmalarda sıklıkla kullanılan dört dindarlık ölçeğinin eş zamanlı geçerliklerini tespit etmek ve bu ölçeklerden yola çıkarak yeni bir dindarlık ölçeği önerisinde bulunmaktır. ... -
Sigortacılık sektöründe kurumsal itibar ve tüketici güveni
(2015)Sigorta sektöründe firma ve tüketici arasındaki ilişki, diğer sektörlere nazaran daha fazla oranda güvene bağlıdır. Güvenin oluşması için önemli olan faktörlerden biride, hizmeti sunan firmanın tüketiciler nazarındaki ... -
Muhasebecilik hizmetlerinde değiştirme maliyetleri
(2015)Müşterilerin hizmet satın aldığı firmayı değiştirmek istemesi sonucu karşılaşacakları maliyetler olarak tanımlanan değiştirme maliyetleri, muhasebe hizmetleri alanında da ele alınması gereken önemli bir konudur. Özellikle ... -
The effect of moral philosophy on individual intentions toward socially responsible tourism firms
(Univ Ramon Llull, 2015)Today, firms' responsibility towards society exceeds the boundaries of "providing goods and services to meet the needs of the society" and "obtaining a reasonable profit for the shareholders". Firms have further responsibilities ... -
The effects of perceived risk and cost on technology acceptance: A study on tourists’ use of online booking
(2015)Bu çalışmanın temel amacı, turistlerin online rezervasyon sitelerinin kullanımına ilişkin risk ve maliyet algılarının, online rezervasyon teknolojisini kabullerini nasıl etkilediğini belirlemektir. Turistlerin online ... -
Tüketicilerin ilgilenim, memnuniyet ve sadakat düzeyleri cinsiyete göre değişmekte midir?
(2016)Bu araştırmanın temel amacı, tüketicilerin ürün ilgilenimi, memnuniyet ve sadakat düzeylerinin cinsiyete göre değişip değişmediğini akıllı telefon ve parfüm ürünü özelinde ortaya koymaktır. Bu amaca ulaşmak için, Balıkesir ... -
Turistlerin hizmet kalitesi algılarının davranışsal niyetler üzerindeki etkisi
(2016)Bu çalışmanın amacı, algılanan hizmet kalitesinin turistlerin davranışsal niyetleri üzerindeki etkisini tespit etmektir. Belirlenen amaca ulaşmak için algılanan hizmet kalitesi ile davranışsal niyetler değişkenleri ... -
Tüketici ilgileniminin müşteri memnuniyeti üzerindeki etkisi: üniversite öğrencileri üzerinde bir araştırma
(2016)Bu araştırmanın temel amacı, tüketicilerin ürün ilgilenim düzeylerinin müşteri memnuniyeti üzerindeki etkisini parfüm ürünü özelinde ortaya koymaktır. Bu amaca ulaşmak için, Balıkesir Üniversitesi Burhaniye Uygulamalı ... -
Marka aşkının öncülleri ve sonuçları: Akıllı telefon ürünü özelinde bir araştırma
(YUSEN, 2020)Bu çalışmanın amacı, tüketicilerin markaya olan güveni, markanın yenilikçiliğine olan inancı ve ilgilenim düzeylerinin marka aşkı üzerindeki etkisini tespit etmek ve marka aşkının marka sadakati, müşteri memnuniyeti ve ... -
Tüketicilerin kombi tercihlerini etkileyen faktörler: Teknoloji kabul modeli çerçevesinde bir araştırma
(2022)Bu araştırmanın temel amacı, tüketicilerin doğalgaz kombi tercihlerini etkileyen faktörleri Teknoloji Kabul Modeli kapsamında belirlemektir. Araştırma modelinde, teknoloji kabul modeli değişkenlerinin yanı sıra kombi ...