Yazar "Karakoç, Özlem" için listeleme
-
Determination of zineb in tap water and tomato samples by adsorptive catalytic stripping voltammetry
Karakoç, Özlem; Nakiboğlu, Nuri (2013)This paper describes a sensitive and accurate adsorptive catalytic stripping voltammetric method for the determination of zineb (zinc ethylene-bis- dithiocarbamate) in tap water and tomato samples. The method is based on ... -
Determination of zineb in tap water and tomato samples by adsorptive catalytic stripping voltammetry
Karakoç, Özlem; Nakiboğlu, Nuri (Scientific Technical Research Council Turkey-Tubitak, 2013)This paper describes a sensitive and accurate adsorptive catalytic stripping voltammetric method for the determination of zineb (zinc ethylene-bis-dithiocarbamate) in tap water and tomato samples. The method is based on ... -
Kimya öğretmen adaylarının elektrokimya konularındaki alan eğitimi bilgilerinin gelişimi
Karakoç, Özlem (Balıkesir Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü, 2003)Bu çalışmada, kimya öğretmen adaylarının aldıkları mesleki hazırlık süreci sonunda, lise kimya programındaki elektrokimya ile ilgili, alan eğitimi bilgilerinde meydana gelen gelişmeler tespit edilmeye çalışılmıştır. Çalışma ... -
Öğretmen adaylarının atomun yapısı ile ilgili zihinsel modelleri
Bu çalışmada, ilköğretim düzeyinden itibaren atomun yapısını açıklamada kullanılan benzeşim modellerinin, kimya ve yan alanı fen bilgisi olan öğretmen adaylarının atomun yapısıyla ilgili zihinsel modellerini nasıl etkilediği ... -
Öğretmenin sahip olması gereken dördüncü bilgi: alan öğretimi
Nakiboğlu, Canan; Karakoç, Özlem (2005)Ülkemizde, öğretmenin sahip olması gereken bilgiler konusunda yapılan çalışmalar incelendiğinde bu bilgilerin; "alan bilgisi", "öğretmenlik meslek bilgisi" ve "genel kültür bilgisi" olarak üç grupta ele alındığı görülmektedir. ... -
Ters yüz sınıflar modelinin kullanıldığı fen öğretimi laboratuvar uygulamaları dersinin öğretmen adaylarının teknolojik pedagojik alan bilgisi gelişimlerine etkisinin incelenmesi
Öztürk, İpek Gizem (Balıkesir Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü, 2017)Bu çalışmanın amacı, 3.sınıf fen bilgisi öğretmen adaylarının, ters yüz sınıf modelinin kullanıldığı Fen Öğretimi Laboratuvar Uygulamaları II dersinde pedagojik alan bilgisi (PAB), Teknolojik Pedagojik Alan Bilgisi (TPAB ...