Yazar "Çoban, Mehmet" için listeleme
-
Herzberg'in motivasyon teorisi ile liderlik tipleri arasindaki ilişki: Bankacılık sektöründe bir uygulama
Kılıç, Recep; Çoban, Mehmet (2015)Bu çalışmada ülkemizde faaliyet gösteren bankacılık sektörü çalışanlarında hangi liderlik tipinin, motive etmede daha etkili olabileceği araştırılmıştır. Çalışmada anket yöntemi kullanılmıştır. Çalışmanın ana kütlesini ... -
Hizmet verme yatkınlığının duygusal emek üzerindeki etkisinde duygusal zekânın rolü: Kuşadası’nda beş yıldızlı otel çalışanları örneği
Çoban, Mehmet; Seymen, Oya Aytemiz (Nazmi Kozak, 2019)Hizmet sektörü işletmelerinde, duygusal zekâ, duygusal emek ve hizmet verme yatkınlığı kavramları, alanyazında giderek daha fazla inceleme konusu olmakla birlikte; sözü edilen değişkenler arasındaki ilişkiyi ortaya koyan ... -
İşgörenlerde hizmet verme yatkınlığının duygusal emek üzerindeki etkisinde duygusal zekanın rolü
Çoban, Mehmet (Balıkesir Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2017)İşgörenlerin müşterilere karşı davranışları hizmet sektöründe hizmet kalitesi ve müşteri memnuniyeti açısından büyük önem taşımaktadır. Son yıllarda araştırmalara konu olan duygusal emek kavramı, işgörenlerin müşterilere ... -
Kamu ve özel bankalarda uygulanan liderlik tarzlarının kıyaslanması üzerine bir araştırma
Örücü, Edip; Çoban, Mehmet (2017)Bu çalışma kapsamında Bankacılık Sektöründe Kamu ve Özel bankalar arasında liderlik uygulamaları açısından farklılıkların belirlenmesi hedeflenmektedir. Çalışmada liderlik uygulamaları bilgilendirici, babacan, demokratik, ... -
Kariyer yönetiminin motivasyona etkisi: Bandırma ilçesinde bankacılık sektöründe bir uygulama
Yumuşak, Sedat; Çoban, Mehmet (2012)Bu çalışmayla kariyer yönetiminin motivasyona etkisi ve kariyer yönetiminin cinsiyet ve eğitim faktörlerine göre farklılık gösterip göstermediği incelenmeye çalışılmıştır. Bu kapsamda öncelikle kariyer ve motivasyon ... -
Konaklama sektörü çalışanlarının hizmet verme yatkınlığının ölçülmesi: Brown, Mowen ve Donavan (2002) ölçeğinin Türkçe geçerlemesi
Seymen, Oya Aytemiz; Çoban, Mehmet (Kenan Çelik, 2017)Hizmet verme yatkınlığı kavramı yazında, örgütsel ve bireysel düzeyde ele alınmaktadır. Ayrıca, yazında bu kavramın genellikle örgütsel düzeyde ele alındığı ve bireysel düzeyde hizmet verme yatkınlığı ile ilgili çalışmaların ... -
Konaklama sektörü çalışanlarının hizmet verme yatkınlığının ölçülmesi: Brown, Mowen ve Donavan (2002) ölçeğinin Türkçe geçerlemesi
Seymen, Oya; Çoban, Mehmet (Ege Üniversitesi, 2017)Bu çalışmanın amacı, konaklama sektörü çalışanlarının hizmet verme yatkınlıklarının ölçülmesinde, Brown, Mowenve Donavan (2002) tarafından geliştirilen Hizmet Verme Yatkınlığı Ölçeğinin Türkçe geçerleme çalışmasının ... -
Personel seçiminde analitik hiyerarşi prosesi ve imalat sanayiinde bir uygulama
Çoban, Mehmet (Balıkesir Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2012)İşletmeler yoğun rekabet ortamında yaşamlarını sürdürebilmek için nitelikli personel istihdam etmeye ihtiyaç duyarlar. Personel seçim sürecini tam olarak yapamayan işletmeler hem kendi sonlarına sebep olurlar hem de ...