Güncel Gönderiler: Turizm İşletmeciliği-Makale Koleksiyonu
Toplam kayıt 28, listelenen: 21-28
-
ANALİTİK YAKLAŞIMIN TEORİ ÜRETME KAPASİTESİ: GİRİŞİMCİLİK VE REFAH TEORİSİ ÖRNEĞİ
(2009)Bu çalışmanın amacı genel olarak refah teorisi ile girişimcilik arasındaki ilişkileri, ilave olarak ise Pareto refah yaklaşımı ile girişimcilik kavramı arasındaki ilişkileri analitik yöntemle ele almaktır. Esas olarak şu ... -
Kat hizmetleri yöneticilerinin hizmet kalitesi algıları: Konaklama işletmelerinde görgül bir araştırma
(2010)Bu araştırmada, konaklama işletmelerinde kat hizmetleri yöneticilerinin hizmet kalitesine yönelik algılarının belirlenmesi amaçlanmıştır. Çalışmanın ilk bölümünde, yazın incelemesi sunulmaktadır. Araştırma bulgularının ... -
Termal konaklama işletmelerinde müşteri memnuniyetine etki eden unsurlar "Gönen kaplıcaları örneği"
(2012)Araştırmanın Amacı: Bu araştırmanın amacı; Gönen'de bulunan termal konaklama işletmelerinde konaklayan müşterilerin, aldıkları hizmetlerden memnun olup olmadığını ortaya çıkararak, turistik ürünleri oluşturan unsurlardan, ... -
Yiyecek içecek bölümlerinde işgörenlerin ve müşterilerin hizmet kalitesi beklenti ve algıları: Termal otellerde bir araştırma
(2013)Araştırmanın Amacı: Yapılan bu araştırmanın amacını, termal otellerin yiyecek içecek bölümlerinde sunulan hizmetlerde, müşterilerin beklenti ve algılarının, işgörenler tarafından anlaşılma düzeyinin ortaya konulması ... -
Turizm destinasyonlarinda gece kulüplerini ziyaret eden turistlerin tüketim alişkanliklari: Yerli genç turistler üzerine bir araştirma
(2013)Yapılan bu araştırmanın amacını turizm destinasyonlarında gece kulüplerini ziyaret eden yerli genç turistlerin, gece kulüplerini tercih nedenleriyle gece kulüplerindeki tüketim alışkanlıklarının ortaya konulması oluşturmaktadır. ... -
Çalışma yaşamında psikososyal risklere proaktif bir yaklaşım: Örgütsel ombudsmanlık modeli
(2016)Günümüz iş yaşamında, psikososyal riskler, çalışanların sağlık, güvenlik ve refah durumu üzerinde önemli tehdit-ler oluşturmaktadır. AB İş sağlığı ve Güvenliği ajansının araştırmasına göre, iş ortamlarında bu tür riskler, ... -
Müşteri ilişkileri yönetimi kapsamında gizli müşteri alışverişi: Zincir otel örneği
(2016)Modern pazarlama yaklaşımlarından biri olan Müşteri İlişkileri Yönetimi (MİY) müşteri istek ve beklentilerini önceden tahmin etmeye ve bu doğrultuda çalışmalar yapmaya odaklanan bir anlayıştır. Bu amaçla işletmedeki her ... -
Kültürlerarası turist tutumları: Bütünleşik tehdit teorisi çerçevesinde bir araştırma
(2016)Bu çalışma ile farklı milliyetten olan turistlerin birbirlerine karşı sergiledikleri tutumlar ile bu tutumların ortaya çıkarttığı sonuçları ve dış gruptan algıladıkları tehditleri bütünleşik tehdit teorisi çerçevesinde ...