Gelişmiş Arama

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorNakiboğlu, Canan
dc.contributor.authorMeriç, Gürsoy
dc.date.accessioned2019-05-16T19:39:19Z
dc.date.available2019-05-16T19:39:19Z
dc.date.issued2000
dc.identifier.issn1301-7985
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12462/5313
dc.descriptionNakiboğlu, Canan (Balikesir Author)en_US
dc.description.abstractİki kısımdan oluşan bu çalışmanın ilk bölümünde, öğrenciler için kimya laboratuvarlarının derslerdeki teorik bilgi ile laboratuvardaki denemeleri arasında ne derece ilişki sağlayabildikleri, laboratuvar çalışmalarından ne derece yararlanabildikleri ve bu şekilde kimya laboratuvarlarının gerçek bir öğrenme ortamı sağlayıp sağlamadığının belirlenmesi amaçlanmıştır. Bu amaçla, 4 yıllık Kimya Öğretmeni Yetiştirme Programı 2., 3., ve 4. sınıf öğrencilerinden oluşan 113 kişilik örneklem grubuna 10 soruluk bir anket uygulanmıştır. Çalışmanın 2. Bölümünde, Genel Kimya Laboratuvar dersini başarı ile tamamlamış kimya 2.sınıf öğrencilerinden seçilen 20 kişilik ikinci bir örneklem grubuna V-diyagramı çalışması yaptırılarak, sonuçlar değerlendirilmiştir. Son olarak da, klasik laboratuvar raporlarının hazırlanması yöntemi ile V-diyagramlarının gerçek bir öğrenme ortamı sağlamadaki yeri incelenmiştir.en_US
dc.description.abstractThis study consists of two parts. The first part has focused to determine if the chemistry laboratory works help students to integrate their knowledge with laboratory observations and provide students a real learning environment. Therefore a 10-item diagnoste test was developed and administered to 113 chemistry students who were at third, fifth, seventh and 57 science students who were at first semester of a 4 year program in teacher education. In the second part of study, an another of 19 chemistry students at third semester were studied on V-diagramming. At last, V-diagram and the classical laboratory reports compaired and investigated to how the V-diagramming had inflused their learning.en_US
dc.language.isoturen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectV-Diyagramıen_US
dc.subjectLaboratuvar ve Öğrenme Ortamıen_US
dc.subjectV-diagramen_US
dc.subjectChemistryen_US
dc.subjectLaboratory and Learning Environment.en_US
dc.titleGenel kimya laboratuvarlarında V-diyagramı kullanımı ve uygulamalarıen_US
dc.typearticleen_US
dc.relation.journalBalıkesir Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü Dergisien_US
dc.contributor.departmentNecatibey Eğitim Fakültesien_US
dc.identifier.volume2en_US
dc.identifier.issue1en_US
dc.identifier.startpage58en_US
dc.identifier.endpage75en_US
dc.relation.publicationcategoryMakale - Ulusal Hakemli Dergi - Kurum Öğretim Elemanıen_US


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster