Gelişmiş Arama

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorMet, Önder
dc.date.accessioned2019-05-16T19:39:10Z
dc.date.available2019-05-16T19:39:10Z
dc.date.issued2005
dc.identifier.issn1302-9975
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12462/5255
dc.descriptionresearchen_US
dc.description.abstractBu çalışmada, uluslararası otel grupları ve zincirlerinin büyüme olgusu ve stratejileri incelenmeye çalışılmıştır. Uluslararası otel zincirleri bir ülkeye giriş yaptıklarında yerel ortakları ile işbirliğine gitmektedirler. Gerek yerel ortak, gerekse ulusal turizm sektörü açısından bu işbirliğinden en çok yararın sağlanabilmesi için, yabancı otel şirketlerinin ve çalışma yöntemlerinin iyi tanınması gereklidir. Diğer yandan, çokuluslu otel grupları, ulusal otel zincirlerinin uluslararasılaşması için iyi bir örnek oluşturmaktadır. Otel zincirlerinin uluslararası sıralamalarında Güney Kıbrıs, Küba ve Malta gibi ülkelerden şirketler olabilirken, bir Türk otel zinciri bulunmamaktadır.en_US
dc.description.abstractIn the study, growth phenomenon and strategies of international hotel groups and chains were examined. As international hotel chains enter a country, they make cooperation with their local partners. It is necessary to recognise the foreign hotel companies and their working methods in view of both local partner and national tourism industry in order to benefit considerably from this cooperation. On the other hand, multinational hotel groups constitute a good model for the internationalization of national hotel chains. As companies from countries such as South Cyprus, Cuba and Malta are in the international rankings of hotel chains, any Turkish hotel chain does not exist.en_US
dc.language.isoturen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectÇokuluslu Otel Zincirlerien_US
dc.subjectGiriş Biçimi Tercihlerien_US
dc.subjectBüyüme Stratejilerien_US
dc.subjectUluslararasılaşmaen_US
dc.subjectKüreselleşmeen_US
dc.subjectGenişlemeen_US
dc.titleÇokuluslu otel zincirlerinin büyüme ve uluslararasılaşma stratejilerien_US
dc.title.alternativeGrowth and internationalisation strategies of multinational hotel chainsen_US
dc.typearticleen_US
dc.relation.journalAkdeniz İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisien_US
dc.contributor.departmentTurizm İşletmeciliği ve Otelcilik Yüksek Okuluen_US
dc.identifier.volume5en_US
dc.identifier.issue10en_US
dc.identifier.startpage111en_US
dc.identifier.endpage138en_US
dc.relation.publicationcategoryMakale - Ulusal Hakemli Dergi - Kurum Öğretim Elemanıen_US


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster