Gelişmiş Arama

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorNakiboğlu, Canan
dc.contributor.authorKalın, Şennur
dc.date.accessioned2019-05-16T19:39:04Z
dc.date.available2019-05-16T19:39:04Z
dc.date.issued2003
dc.identifier.issn1300-8811*
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12462/5214
dc.descriptionresearchen_US
dc.description.abstractBu çalışma, ortaöğretim öğrencilerinin kimya dersindeki problem çözme güçlüklerini tespit etmek amacıyla gerçekleştirilmiştir. Bu amaçla, Balıkesir ilinde yer alan 15 farlı ortaöğretim kurumundan, 35 deneyimli kimya öğretmenine toplam 10 soruluk bir anket uygulanmıştır. Ayrıca bu örneklemde yer alan 10 kimya öğretmeniyle ikili görüşme yapılmıştır. Verilen yanıtların analizinden, öğrencilerin kimya problemlerini çözmede yaşadıkları en önemli sorunun problemi anlama basamağında olduğu belirlenmiştir.en_US
dc.description.abstractThis study was conducted to determine the difficulties faced by the high school students about problem solving in chemistry. For this reason, a 10 item questionnaire was applied to 35 experienced chemistry teachers working at 15 different high schools in Balıkesir. In addition to this, 10 of these teachers were one-on-one interviewed. The analysis of the answers indicates that the most important problem encountered by the students is the first step: the understanding the meaning of the problem.en_US
dc.language.isoturen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectProblem Çözmeen_US
dc.subjectBalıkesiren_US
dc.subjectKimya Öğretmenlerien_US
dc.subjectKimya Dersien_US
dc.subjectOrta Öğretim Öğrencilerien_US
dc.titleOrtaöğretim öğrencilerinin kimya derslerinde problem çözme güçlükleri-I: deneyimli kimya öğretmenlerine göreen_US
dc.title.alternativeHigh school students' difficulties about problem solving in chemistry courses I: according to experienced chemistry teachersen_US
dc.typearticleen_US
dc.relation.journalGazi Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisien_US
dc.contributor.departmentNecatibey Eğitim Fakültesien_US
dc.identifier.volume11en_US
dc.identifier.issue2en_US
dc.identifier.startpage305en_US
dc.identifier.endpage316en_US
dc.relation.publicationcategoryMakale - Ulusal Hakemli Dergi - Kurum Öğretim Elemanıen_US


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster