Gelişmiş Arama

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorNakiboğlu, Canan
dc.contributor.authorBülbül, Berna
dc.date.accessioned2019-05-16T19:39:03Z
dc.date.available2019-05-16T19:39:03Z
dc.date.issued2000
dc.identifier.issn1301-7985
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12462/5207
dc.descriptionresearchen_US
dc.description.abstractBu çalışmada Çekirdek Kimyası ünitesi, deneme grubu olarak seçilen bir lise 3. sınıftaki 24 öğrenciye zihinde yapılanma kuramıyla anlatılmıştır. Kontrol grubu olarak alınan aynı lisedeki diğer bir lise 3 sınıfındaki 23 öğrenciye düz anlatım yöntemi ile aynı ünite işlenmiştir. Her iki gruba uygulanan benzer test ile yapısalcı öğrenme kuramının öğrenci başarısına etkisi değerlendirilmiştiren_US
dc.description.abstractA sample of 24 students in final year of high school was selected and the strategies of constructivist learning theory were applied to this study group for "Nuclear Chemistry Unit" . The same student achievement test was applied both sample and and control group and evaluated.en_US
dc.language.isoturen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectYapısalcı Öğrenme Modelien_US
dc.subjectÖğrenci Başarısıen_US
dc.subjectConstructivist Learning Modelen_US
dc.subjectStudents’ Achievementen_US
dc.titleOrta öğretim kimya derslerinde yapısalcı (constructivist) öğrenme kuramı çerçevesinde "Çekirdek Kimyası" ünitesinin öğretimien_US
dc.typearticleen_US
dc.relation.journalBalıkesir Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü Dergisien_US
dc.contributor.departmentNecatibey Eğitim Fakültesien_US
dc.identifier.volume2en_US
dc.identifier.issue1en_US
dc.identifier.startpage76en_US
dc.identifier.endpage87en_US
dc.relation.publicationcategoryMakale - Ulusal Hakemli Dergi - Kurum Öğretim Elemanıen_US


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster