dc.contributor.author | Nakiboğlu, Canan | |
dc.contributor.author | Bülbül, Berna | |
dc.date.accessioned | 2019-05-16T19:39:03Z | |
dc.date.available | 2019-05-16T19:39:03Z | |
dc.date.issued | 2000 | |
dc.identifier.issn | 1301-7985 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/20.500.12462/5207 | |
dc.description | research | en_US |
dc.description.abstract | Bu çalışmada Çekirdek Kimyası ünitesi, deneme grubu olarak seçilen bir lise 3. sınıftaki 24 öğrenciye zihinde yapılanma kuramıyla anlatılmıştır. Kontrol grubu olarak alınan aynı lisedeki diğer bir lise 3 sınıfındaki 23 öğrenciye düz anlatım yöntemi ile aynı ünite işlenmiştir. Her iki gruba uygulanan benzer test ile yapısalcı öğrenme kuramının öğrenci başarısına etkisi değerlendirilmiştir | en_US |
dc.description.abstract | A sample of 24 students in final year of high school was selected and the strategies of constructivist learning theory were applied to this study group for "Nuclear Chemistry Unit" . The same student achievement test was applied both sample and and control group and evaluated. | en_US |
dc.language.iso | tur | en_US |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | en_US |
dc.subject | Yapısalcı Öğrenme Modeli | en_US |
dc.subject | Öğrenci Başarısı | en_US |
dc.subject | Constructivist Learning Model | en_US |
dc.subject | Students’ Achievement | en_US |
dc.title | Orta öğretim kimya derslerinde yapısalcı (constructivist) öğrenme kuramı çerçevesinde "Çekirdek Kimyası" ünitesinin öğretimi | en_US |
dc.type | article | en_US |
dc.relation.journal | Balıkesir Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü Dergisi | en_US |
dc.contributor.department | Necatibey Eğitim Fakültesi | en_US |
dc.identifier.volume | 2 | en_US |
dc.identifier.issue | 1 | en_US |
dc.identifier.startpage | 76 | en_US |
dc.identifier.endpage | 87 | en_US |
dc.relation.publicationcategory | Makale - Ulusal Hakemli Dergi - Kurum Öğretim Elemanı | en_US |