dc.contributor.author | Nakiboğlu, Canan | |
dc.contributor.author | Sağesen, Özlem | |
dc.date.accessioned | 2019-05-16T19:39:02Z | |
dc.date.available | 2019-05-16T19:39:02Z | |
dc.date.issued | 2002 | |
dc.identifier.issn | 1300-8811* | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/20.500.12462/5202 | |
dc.description | other | en_US |
dc.description.abstract | Bu çalışmada, 1999-2000 Eğitim Öğretim Yılı Balıkesir Üniversitesi, Necatibey Eğitim Fakültesi Kimya, Biyoloji ve Fizik Eğitimi Anabilim Dalı I. Sınıf öğrencilerine İlk bölümü 5, ikinci bölümü 10 ve üçüncü bölümü 5 sorudan oluşan 20 soruluk bir anket uygulanarak değerlendirilmiştir. Ayrıca 1998-1999 Eğitim Öğretim Yılın'da benzer anketin uygulandığı Necatibey Eğitim Fakültesi Kimya Eğitimi Anabilim Dalı 2.sınıf öğrencilerine tekrar aynı anket uygulanarak, daha önce belirlenen problemlerde bir yıllık süre içinde ne gibi değişmelerin olduğu incelenmiştir. | en_US |
dc.language.iso | tur | en_US |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | en_US |
dc.subject | Eğitim Fakülteleri | en_US |
dc.subject | Yeniden Örgütlenme | en_US |
dc.title | Eğitim fakültelerinin yeni yapılanmasının öğrenci boyutu açısından değerlendirilmesi | en_US |
dc.type | other | en_US |
dc.relation.journal | Gazi Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi | en_US |
dc.contributor.department | Necatibey Eğitim Fakültesi | en_US |
dc.identifier.volume | 10 | en_US |
dc.identifier.issue | 2 | en_US |
dc.identifier.startpage | 309 | en_US |
dc.identifier.endpage | 316 | en_US |
dc.relation.publicationcategory | Makale - Ulusal Hakemli Dergi - Kurum Öğretim Elemanı | en_US |