Gelişmiş Arama

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorKaşlı, Mehmet
dc.contributor.authorİlban, Mehmet Oğuzhan
dc.contributor.authorŞahin, Bayram
dc.date.accessioned2019-05-16T19:38:18Z
dc.date.available2019-05-16T19:38:18Z
dc.date.issued2009
dc.identifier.issn1304-0278
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12462/4817
dc.description.abstractBu çalışma, AB’ye giriş sürecine adım atılan bir ortamda ülkemiz ekonomisi açısından önemli bir endüstri olan turizm endüstrisinin Avrupa ülkelerine daha verimli pazarlanabilmesini sağlamak amacıyla yapılmıştır. Bu bağlamda günümüz modern pazarlama stratejilerinin kavramsal incelemesi yapılmış ve günümüzde işletmeler tarafından başarılı bir şekilde kullanılan pazarlama stratejilerinden örnekler verilmiştir. Çalışma sonunda uygulanan başarılı pazarlama çabalarından hareketle dünyanın ve ülkemizin en büyük turizm pazarı konumundaki Avrupa Birliği Ülkelerine turistik ürün pazarlamada, işletmelere ve ülke tanıtımı yapan kuruluşlara “etkin pazarlama” için öneriler sunulmuştur.en_US
dc.description.abstractThis study has been conducted to provide tourism industry to be marketed more efficiently to European countries which is very important for our country's economy since our country is in a period to be a member of EU. In this case, contemporary and modern marketing strategies have been investigated from the point of conceptual analysis and there have been given some successful strategies used by some management today. At the end of the study, regarding the successful marketing efforts, some suggestions, which regard marketing the touristic products to EU in an effective way, have been made to tourism managements and to institutions which promotes our country to EU, which remains the biggest market for both Turkey and the world.en_US
dc.language.isoturen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectSosyal Bilimleren_US
dc.subjectDisiplinler Arasıen_US
dc.subjectModern Pazarlamaen_US
dc.subjectPazarlama Stratejilerien_US
dc.subjectAvrupa Birliğien_US
dc.subjectTurizm Endüstrisien_US
dc.subjectModern Marketingen_US
dc.subjectMarketing Strategiesen_US
dc.subjectEuropean Unionen_US
dc.subjectTourism Industryen_US
dc.titleModern pazarlama stratejileri: AB ve Türk turizmien_US
dc.title.alternativeModern marketing strategies: EU and Turkish tourism industryen_US
dc.typearticleen_US
dc.relation.journalElektronik Sosyal Bilimler Dergisi (elektronik)en_US
dc.contributor.departmentGönen Meslek Yüksek Okuluen_US
dc.identifier.volume8en_US
dc.identifier.issue27en_US
dc.identifier.startpage79en_US
dc.identifier.endpage98en_US
dc.relation.publicationcategoryMakale - Ulusal Hakemli Dergi - Kurum Öğretim Elemanıen_US


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster