Gelişmiş Arama

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorEv, Hacer Aşık
dc.date.accessioned2025-02-07T06:38:17Z
dc.date.available2025-02-07T06:38:17Z
dc.date.issued2024en_US
dc.identifier.isbn9786253999865
dc.identifier.urihttps://doi.org/10.37609/akya.1152
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12462/15929
dc.description.abstractEleştirel Düşünme” başlıklı birinci bölümde, eleştirel düşünmenin ne olduğu; temel yapıları, tanımları, eleştirel düşünme becerileri, standartları ve eleştirel düşünme becerisinin nasıl kazandırılıp geliştirileceği konularına odaklanılmıştır. Ayrıca yine birinci bölümde eleştirel düşünebilen bir bireyin hangi eğilim ve becerilere sahip olduğu üzerinde durulmuştur. “Din Eğitim-Öğretiminde Eleştirel Düşünme” başlığı taşıyan ikinci bölümde, öncelikle genelde eğitim- öğretim özelde de din eğitim-öğretiminde eleştirel düşünmenin önemi daha sonra da eleştirel düşünmenin Kuran’daki temelleri ortaya konulmaya çalışılmıştır. Üçüncü bölümde yazarın eleştirel düşünme ile ilgili yayımlanmış makalelerine yer verilirken, dördüncü bölümde ise eleştirel düşünme becerilerini geliştirmeyeen_US
dc.language.isoturen_US
dc.publisherAkademisyen Yayınevien_US
dc.relation.isversionof10.37609/akya.1152en_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessen_US
dc.titleEleştirel düşünme ve din eğitimi-öğretimien_US
dc.typebooken_US
dc.relation.journalEleştirel Düşünme ve Din Eğitimi-Öğretimien_US
dc.contributor.departmentİlahiyat Fakültesien_US
dc.contributor.authorID0000-0002-5961-3480en_US
dc.identifier.startpage1en_US
dc.identifier.endpage255en_US
dc.relation.publicationcategoryKitap - Ulusalen_US


Bu öğenin dosyaları:

DosyalarBoyutBiçimGöster

Bu öğe ile ilişkili dosya yok.

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster