Yazar "Uyangör, Sevinç Mert" için Fen Bilimleri Enstitüsü-Yüksek Lisans Tezleri listeleme
-
9. sınıf öğrencilerinin matematiksel okuryazarlıklarının öğrenme stilleri akademik başarıları ve cinsiyetlerine göre incelenmesi
Kübra Efe, Çetin (Balıkesir Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü, 2019)Okulda öğrendikleri bilgi ve becerileri günlük yaşamda kullanma becerisini ölçebilmek amacıyla 2000 yılından itibaren her üç yılda bir çeşitli ülkelerde 15 yaş grubundaki öğrencilerin matematik, fen okuryazarlığı ile dil ... -
Geometri öğretiminde 4MAT öğretim modelinin öğrenci başarısı ve tutumları üzerine etkisi
Dikkartın, Filiz Tuba (Balıkesir Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü, 2006)Bu araştırmanın amacı, öğrenme stillerine dayanan, öğrenme döngüsünü merkeze alan ve öğrenci merkezli bir modeli olan 4MAT öğretim modelinin, ilköğretim 7.sınıf geometri dersi Çember Daire ve Silindir Ünitesinin Dairenin ... -
Graf teorisinin ilköğretim 8.sınıf "olasılık" konusunun öğretiminde öğrenci başarısına etkisi
Seyhanlı, Sibel Sümersan (Balıkesir Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü, 2007)Bu çalışmanın amacı, İlköğretim 8. sınıf matematik dersi kapsamındaki "Olasılık'' konusunun graf teorisinin öğrenci başarısına etkisini araştırmaktadır. Çalışmada ön - son test, ön - son tutum kontrol gruplu desen ... -
İlköğretim 4.sınıf matematik ders kitaplarına ilişkin öğretmen,öğrenci ve uzman görüşleri
Karakelleoğlu, Sema (Balıkesir Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü, 2007)Bu çalışmanın amacı İlköğretim 4. sınıf matematik ders kitaplarını öğretmen, öğrenci ve uzman görüşleriyle değerlendirilerek, kitaplar hakkında bir durum tespiti yapmak ve bu konuda görevli uzmanlara yardımcı olabilecek ... -
Maker modeli ile hazırlanan farklılaştırılmış geometri etkinlikleri ve özel yetenekli öğrenciler
İnan, Elvan (Balıkesir Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü, 2023)Araştırmanın amacı, Maker Modeli temel alınarak farklılaştırılmış geometri öğretiminin özel yetenekli öğrencilerde; geometriye yönelik tutum, problem çözme becerilerine yönelik algı, yaratıcı düşünme becerileri ve eleştirel ... -
Matematik öğretiminde bilişim teknolojilerinin kullanımı
Memişoğlu, Banu (Balıkesir Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü, 2005)Günümüzün gelişen dünyasında öğrencilerin matematiği sevmesi ve başarılı olabilmesi için yeni öğretim metotlarına ihtiyaç duyulmaktadır. Bu çalışmada, ilköğretim 6. sınıf matematik öğretiminde AğAraştırması kullanımının ... -
Matematik öğretmen adaylarının matematiksel okuryazarlık özyeterlikleri, evrensel fen okuryazarlılıkları ve dijital okuryazarlık öz-yeterlilikleri arasındaki ilişki
Göçemen, Büşra (Balıkesir Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü, 2023)Bu çalışmada geleceğe yön verecek olan öğretmen adaylarının matematik okuryazarlık düzeylerinin, matematiksel okuryazarlık öz yeterliklerinin, evrensel fen okuryazarı olma durumlarının ve dijital okuryazarlık öz yeterliklerinin ... -
Matematik öğretmen adaylarının WebQuest etkinliklerinde ilişkilendirmelere yer verme düzeyleri ve sürece ilişkin görüşleri
Kobak, Mevhibe (Balıkesir Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü, 2013)Bu araştırmada, öğretmen adaylarının WebQuest etkinliği hazırlamaya yönelik yeterlikleri, etkinliklerde ilişkilendirmelere yer verme düzeyleri ile WebQuest etkinliği hazırlama sürecine ve WebQuestlerin matematik öğretiminde ... -
Meslek lisesinde proje tabanlı öğrenme (Salihli İMKB Anadolu Teknik Lise, Teknik Lise ve Endüstri Meslek Lisesi örneği)
Atar, İkbal Gölgem (Balıkesir Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü, 2009)Bu araştırma ile Proje Tabanlı Öğrenme yaklaşımının ortaöğretim 10. sınıf öğrencilerinin “Geometri” dersi “Üçgenler” ünitesinin “ Dik Üçgen ve Pisagor Bağıntısı” konusunun öğrenci başarısına, öğrenci tutumlarına etkisi ve ... -
Ortaöğretim 9.sınıf matematik öğretiminde proje tabanlı öğretimin öğrenci başarısına etkisi
Övez, Mehmet Göktan (2007)Bu araştırma ile, Proje Tabanlı Öğrenme yaklaşımının ortaöğretim dokuzuncu sınıf öğrencilerinin matematik dersi öğrenme sürecine, öğrenci tutumlarına ve öğrencilerin sürece ilişkin görüşlerine etkisi araştırılmıştır. Çalışma ... -
Probleme dayalı öğrenme modelinin nümerik analiz dersinde uygulanması
Demir, Bilal (Balıkesir Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü, 2011)Bu araştırmanın amacı Probleme Dayalı Öğrenme Modelinin Nümerik Analiz dersinde öğrenci başarısına etkisini, sürece ilişkin öğrenci görüşlerini belirlemek ve öğrenci davranışlarını incelemektir. Araştırma 2010-2011 eğitim ... -
Proje tabanlı öğrenme yaklaşımının uygulandığı 6.sınıf matematik dersine ilişkin öğrenci ve öğretmen görüşleri (bir eylem araştırması)
Çakan, Seçil (Balıkesir Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü, 2005)Bu araştırma ile Proje Tabanlı Öğrenme Yaklaşımı'nın uygulandığı Matematik dersi ö.sınıf E.b.o.b. konusundaki öğrenci görüşleri araştırılmıştır. Matematik, Fen Bilgisi, Sosyal Bilgiler ve Resim derslerinin işbirliği ...