Yazar "Maltepe, Sadet" için listeleme
-
An analysis of the critical reading levels of pre-service turkish and literature teachers
Maltepe, Sadet (Anı Yayıncılık, 2016)Problem Statement: Critical reading refers to individuals' thinking about what they read, assessing what they have read, and using their own judgment about what they have read. In order to teach critical reading skills to ... -
Deyimlerimizin yapısal özellikleri
Maltepe, Sadet (Balıkesir Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 1997)Deyimlerimiz, bu güne kadar yapılan çalışmalarla daha çok anlamlan ön plana çıkartılarak incelenmiştir. Bir dilin iç yapışım da yansıtan deyimler, anlamlan ve biçimleriyle bir bütün olarak araştırılması gereken sözlerdir. ... -
Miyase Sertbarut'un çocuk kitaplarının çocuk edebiyatı öğelerine göre incelenmesi
Tığlı, Hacer Başeğmez (Balıkesir Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2014)Bu çalışma Miyase SERTBARUT'un çocuk kitaplarının çocuk edebiyatı ilkelerine göre incelenmesi amaçlı yapılmıştır. Çalışmada çocuk edebiyatı kavramlarına, çocuk edebiyatının genel özelliklerine, çocuk temel öğelerine, çocuk ... -
Öğretmen adaylarının okuduğunu anlama ve okuma stratejilerini kullanma düzeyleri
Topuzkanamış, Ersoy; Maltepe, Sadet (2010)Bu araştırmada öğretmen adaylarının okuduğunu anlama düzeyleri ve okuma stratejilerini kullanma düzeyleri araştırılmıştır. Çalışmada okuduğunu anlama düzeyi ve okuma stratejilerini kullanma düzeyinin; ana bilim dalı, öğretim ... -
Türkçe derslerinde yürütülen proje çalışmalarının öğretmen ve öğrenci görüşlerine göre değerlendirilmesi
Maltepe, Sadet (2015)Türkçe derslerindeki proje ödevi uygulamalarının öğretmen ve öğrenci görüşlerine göre değerlendirilmesinin amaçlandığı bu araştırmada, betimsel nitelikli tarama modeli kullanılmıştır. Araştırmanın evrenini 2013-2014 eğitim ... -
Yaratıcı yazma yaklaşımı açısından türkçe derslerinde oluşturulan yazılı anlatım ürünlerinin değerlendirilmesi
Maltepe, Sadet (2007)Problem Durumu: Türkiye’deki pek çok eğitimci, yazar eğitim sistemimizin öğretmen merkezli, ezberci, öğrencileri düşünmekten uzaklaştıran, yaratıcılıklarını öldüren, bas- kıcı, otoriter bir uygulama içinde olmasını ...