Yazar "Giritlioğlu. İbrahim" için listeleme
-
Food safety knowledge and practices of hospitality management students a questionnaire based study in Turkey
Avcıkurt, Cevdet; Giritlioğlu. İbrahim; Doğdubay, Murat (Behran Nejati, 2012)The aim of this study is to review the hospitality management departments students knowledge of food safety, their attitude towards safe food production and the adequacy of their levels of personal hygiene. In order to ... -
Müşteri memnuniyetinde kano modeli Türkiye deki havayolu yolcuları örneği
Küreselleşmenin yarattığı yoğun rekabet ortamında işletmeler için en önemli husus, sahip olduğu müşterilerin memnuniyetini sağlamaktır. Bu çerçevede işletmeler, sundukları mal ve hizmetlerin kalitesinde müşteri ihtiyaç ... -
Öğrencilerin turizm ders kitaplarından beklentileri ve ders kitaplarının hazırlanmasında kullanılabilecek inovasyonel uygulamalar
Giritlioğlu. İbrahim; Türkmen, Serkan; Avcıkurt, Cevdet (Detay Yayıncılık, 2013)Yapılan bu araştırmanın amacını lisans düzeyinde turizm eğitimi alan öğrencilerin turizm ders kitaplarından beklentileri ile bu kitaplarda uygulanabilecek inovasyon faaliyetlerinin neler olabileceğinin ortaya konulması ... -
Türkiye de turizm bilim dalında tamamlanan doktora tezlerinin incelenmesi üzerine bir araştırma
Giritlioğlu. İbrahim; Türkmen, Serkan; Deveci, Bilal; Avcıkurt, Cevdet (Akdeniz Üniversitesi Turizm Fakültesi, 2012)Yapılan bu çalışmanın amacını, Türkiye’de turizm bilim dalında gerçekleşen doktora tezlerinin incelenmesi oluşturmaktadır. Bu amacın gerçekleştirilebilmesi için, Yükseköğretim Kurulu (YÖK) Ulusal Tez Merkezi’nde, Turizm ... -
Yiyecek içecek endüstrisinde bir pazarlama stratejisi olarak ürün geliştirme çalışması füzyon mutfak uygulaması
Turizmde pazarlama politikalarından biri olan turistik ürün politikası bütün işletmelerde önemli bir yer tuttuğu gibi yiyecek içecek endüstrisinde de çok önemli bir yer tutmaktadır. Yiyecek içecek endüstrileri de bu kapsamda ... -
Yiyecek içecek işletmelerinde CRM uygulamaları
Doğdubay, Murat; Giritlioğlu. İbrahim (2007)Turizm sektöründe ve yiyecek-içecek işletmelerinde yaşanan belirsizlikler ve krizlerden dolayı, işletmeler; potansiyel ve mevcut müşterileriyle ilişkilerini yenilemek ve geliştirmek zorunda kalmışlardır. Bu yüzden işletmeler, ...