Yazar "Bozkurt, Mesut" için listeleme
-
Kurumsal itibar yönetiminin müşteri değerlendirme sürecinde yansıması ve etkileri : konaklama işletmelerine yönelik bir uygulama
Bozkurt, Mesut (Balıkesir Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2011)İşletmelerin itibar yönetimi aktivitelerini gerçekleştirmesinde esas amaç müşteri nezdinde bir değer oluşturabilmektir. Müşterinin işletme hakkında olumlu bir imaj sahibi olması, işletmeye güvenip, algıladığı riskin düşük ... -
Sosyal taşıma kapasitesi: İçmeler-Marmaris örneği
Özgürel, Gizem; Bozkurt, Mesut; Baysal, Kadir (Balıkesir Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2021)Deniz, güneş ve kum amaçlı tatile yönelik turizmin 1950’li yıllardan itibaren yerli veyabancı turistlerini çekmeye başlayan Marmaris destinasyonunda, İçmeler Mahallesi büyük ölçekli turizm işletmelerinin yer aldığı, ekonomik ... -
Turizmde müşteri memnuniyeti ve müşteri şikayetleri yönetimi (Belek yöresinde bir uygulama)
Bozkurt, Mesut (Balıkesir Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2001)Bu araştırma turizmde müşteri memnuniyetinin önemini ortaya koymak ve müşteri şikayetleri ile doğru bir şekilde ilgilenme gereğinin, işletmeler açısından sağlayacağı faydalan belirtmeyi amaçlamaktadır. Çalışma üç bölümden ... -
Turizmde müşteri memnuniyeti ve müşteri şikayetleri yönetimi (Belek yöresinde bir uygulama)
Bozkurt, Mesut (Balıkesir Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2001)Bu araştırma turizmde müşteri memnuniyetinin önemini ortaya koymak ve müşteri şikayetleri ile doğru bir şekilde ilgilenme gereğinin, işletmeler açısından sağlayacağı faydalan belirtmeyi amaçlamaktadır. Çalışma üç bölümden ...