Yazar "Bozkurt, Ayşegül Kutluk" için listeleme
-
Ağızdan ağıza pazarlamanın müşterilerin satın alma karar süreçlerine etkisi ve bir uygulama İstanbul seyahat acenteleri örneği
Ağızdan ağıza iletişimden faydalanılarak oluşturulan ağızdan ağıza pazarlamanın ayrıntılı biçimde incelenmesi ve seyahat acentelerinin müşterileri üzerindeki etkileri araştırılmaktadır. Çalışma sonucunda turizm işletmelerine ... -
Planlanmış davranış teorisi ile yerli Y kuşağı turistlerin destinasyon tercih etme niyetlerinin belirlenmesi
Bozkurt, Ayşegül Kutluk; Avcıkurt, Cevdet (Afyon Kocatepe Üniversitesi, 2019)Bu çalışmada yerli Y kuşağı turistlerin destinasyon belirleme sürecindeki tutum, sosyal baskı ve algılanan tehditler/faydalar incelenmeye çalışılmıştır. Araştırmanın konusu; yerli Y kuşağı turistlerin destinasyon tercih ... -
Planlanmış davranış teorisi kapsamında yerli y kuşağının destinasyon tercihlerinde davranışsal niyetlerinin belirlenmesi (Antalya örneği)
Bozkurt, Ayşegül Kutluk (Balıkesir Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2018)Ekonomi, sanat, sağlık, teknoloji, politika, hizmet, üretim-tüketim ve diğer birçok sosyo-kültürel alanda fark edilemeye başlanan Y kuşağı, turizm alanında da kendilerini göstermeye başlamıştır. Y kuşağının, içinde yaşadığımız ... -
Viral pazarlamada bir tüketici rolü olarak fikir liderliği turizm sektörü araştırması
Bozkurt, Ayşegül Kutluk; Avcıkurt, Cevdet; Savsa, Gencay Saatci (Detay Yayıncılık, 2015)Günümüzde yakın çevresinden, akrabasından ve komşusundan tavsiye almadan bir hizmet/ürün alabilen müşteri sayısı gittikçe azalmaktadır. Müşteriler artık daha bilinçli ve deneyimlerin gücüne daha fazla değer vermektedir. ... -
Y kuşağının turizm sektöründe alaylı okullu çalışan algısı: Kırklareli Üniversitesi turizm öğrencileri örneği
Avcıkurt, Cevdet; Bozkurt, Ayşegül Kutluk; Kayıkçı, Meltem Yalçın (İskenderun Teknik Üniversitesi, 2018)Özet Bilgisi Yoktur.