Destinasyon pazarlama sürecinde presidia ürünlerin etkisi

View/ Open
Access
info:eu-repo/semantics/openAccessAttribution-NonCommercial 3.0 United Stateshttp://creativecommons.org/licenses/by-nc/3.0/us/Date
2017Metadata
Show full item recordAbstract
Günümüz tüketicileri artık tercihlerini yöresel ürünlere doğru
çevirmektedir. Bu bağlamda, destinasyonlar farklılaşma çabaları
kapsamında bu yöresel ürünleri ön plana çıkarmaktadır. Bu çalışmanın
amacı 1999 yılında Slow Food (Yavaş Yemek) hareketinin başlatmış
olduğu Presidia Projesi hakkında bilgi vermek ve ülkemizde bulunan
Presidia ürünleri tanıtmaktır. Sonuç bölümünde ise, Presidia Projesi ile
yerel üreticilere sağlanan faydalar hakkında bahsedilmiş ve önerilerde
bulunulmuştur. Today’s consumers are turning their choices towards to local products. In
this context, destinanions feature this local poducts within the scope of
differentiation efforts. This study aim to inform about Presidia Project and
introduce Presidia products in our country which started by Slow Food
movement in 1999. In conclusion, mentioned about benefit of The Presidia
Project to local producers and suggestions were made.
Source
Journal of Recreation and Tourism ResearchVolume
4Issue
Special Issue 1Collections
The following license files are associated with this item: