Browsing Pazarlama ve Reklamcılık Bölümü - Makale Koleksiyonu by Issue Date
Now showing items 1-4 of 4
-
İktisat ekollerinin iktisadî büyüme konusundaki düşünceleri ve modellerinin analizi
(2014)İktisadi büyümeye iktisat ekollerinin de yaklaşımları farklı olmuştur. Fizyokratlara göre büyüme, kendiliğinden meydana gelen (spontane) bir olaydır. Kendiliğinden meydana gelen olay için kullandıkları formülü “bırakınız ... -
Türkiye’de kamu maliyesi politikalarının iktisadi büyüme üzerindeki etkilerinin ekonometrik analizi
(2014)Türkiye’de kamu maliyesi politikalarının iktisadi büyüme ile ilişkisini ele alan 1960- 2009 dönemini kapsayan çalışmada, Wagner ve Keynes hipotezlerini ekonometrik testlerle sınanarak analizi yapılmıştır. Çalışmada, GSMH ... -
Türkiye’de beşeri sermayenin önemi: Ekonomik, sosyal ve stratejik analizi
(2015)Türkiye gibi gelişmekte olan bir ülkenin iktisadi kalkınması ve sürdürülebilir büyümesi için özellikle beşeri sermaye faktörünü geliştirmesine bağlıdır. Bu çalışmada beşeri sermaye faktörünün ekonomik, sosyal ve stratejik ... -
Algılanan hizmet kalitesi ile davranışsal niyetler arasında müşteri memnuniyetinin aracı etkisi: Medikal turistler üzerine bir araştırma
(2023)Bu çalışmanın amacı, algılanan hizmet kalitesi ile davranışsal niyetler arasındaki ilişkide müşteri memnuniyetinin aracı etkisinin olup olmadığını tespit etmektir. Araştırma için gerek duyulan veriler, İstanbul iline medikal ...