Balıkesir University Institutional Repository
DSpace@Balıkesir digitally stores academic resources such as books, articles, dissertations, bulletins, reports, research data published directly or indirectly by Balıkesir University in international standarts, helps track the academic performance of the university, provides long term preservation for resources and makes publictions available to Open Access in accordance with their copyright to increase the effect of publications.
Communities in DSpace
Select a community to browse its collections.
Araştırma Çıktıları | Pubmed [1016]
Araştırma Çıktıları | Scopus [5347]
Araştırma Çıktıları | WoS [5590]
Enstitüler [4308]
Fakülteler [9147]
Meslek Yüksek Okulları [557]
Yüksek Okullar [316]
Recently Added
-
The determination of the strategies which can be effective for marketing of the traditional Turkish baths (hamams): An investigation with Russian tourists
(Prof. Dr. Assen Zlatarov University, 2009)The changes that have occured in the technology, economic, social and cultural area have caused to change the desires, needs and expectations and to seek different products and services of the customers. The changes which ... -
Presenteeism (işte varolamama) ile yaşam doyumu, fiziksel ve ruhsal iyilik halinin etkileşimine yönelik seyahat acentası işgörenleri üzerinde bir araştırma
(Karamanoğlu Mehmetbey Üniversitesi, 2015)Hasta iken işyerinde bulunma olarak adlandırılan presenteeism, üretkenlik kaybı ve tıbbi açıdan bir takım sorunlar yaratarak, hem işgörenlerin ilerleyen dönemlerde genel sağlığını etkileyebilmekte, hem de işletmeleri ... -
Öğretim elemanlarının öğrencilere ilişkin değer tercihlerinin rokeach değerler envanterine göre incelenmesi
(Çukurova Üniversitesi, 2015)İnsanların davranışlarını yönlendiren ve hayatları boyunca yaşamlarını şekillendiren bir kavram olarak değerler; çevremizdeki olayları belirli değerlendirmelerden geçirerek davranışlarımıza yön vermemizi sağlayabilmektedir. ... -
Measurement of brand equity at the facility level in accommodation sector and an application
(Science Publishing Group, 2015)Today, the intense competition in the tourism market, rapid development of information and communication technologies, increase of the customer knowledge and experience have increased the need for product differentiation. ... -
Kırsal turizmde yöresel yemek kültürünün rolü: Balıkesir
(Anatolia Academy of Sciences Anatolia Bilim Akademisi Limited Şirketi, 2015)Günümüz insanının yaşadığı stresli kent yaşamından uzaklaşıp, doğaya yönelme ihtiyaçlarının artmasıyla birlikte kırsal turizm önem kazanmıştır. Kırsal turizm de yöreye ait yemek kültürü ve o bölgedeki gıda ürünleri çeşitliliği ... -
Isparta lavantasının kırsal turizm kapsamında SWOT analizi yöntemiyle değerlendirilmesi: Kuyucak Köyü örneği
(Anatolia Science Academy, 2018)Günümüzde ihtiyaç ve beklentilerin hızlı bir şekilde değiştiği turizm pazarında, ülkelerin ve bölgelerin alternatif olarak turizm faaliyetlerini çeşitlendirmesi büyük önem arz etmektedir. Bu alternatif turizm çeşitleri ... -
Geçmişten günümüze gastronomi trendleri: Potansiyel yerli turistlerin yenilebilir böcekler akımına yönelik algılarının ölçülmesi
(Sinop Üniversitesi, 2023)Hızlı kentleşme ve yükselen ekonomiler sebebiyle gelişmekte olan ülkelerde küresel gıda talebinin yönü, özellikle son on yıl içerisinde önemli bir değişim göstermektedir. Özellikle hayvancılıktan et üretiminin yetersiz ... -
Gastronomide yeni trend: Siyah yiyecekler
(Murat Bayram, 2018)İçinde yaşanılan toplumun kültürel değerleri, inançları yanı sıra insanların bireyselliklerini içselleştiren tercihlerine ve beğenilerine bağlı olarak yeme-içme davranışlarında ve/veya beklentilerinde de farklılıklar ortaya ... -
Factors affecting the perception of hygiene aimed at Turkish hamams as cultural heritage: Antalya
(Huelva University Press, 2016)This study has been carried out in order to identify the factors affecting the perception of hygiene aimed at Turkish Hamams as cultural heritage. With respect to this goal, a survey has been performed by means of a ... -
Çay turizmi ve Rize ili potansiyeli
(Türk Kooperatifçilik Kurumu, 2018)Ülke ekonomilerinde çay, sadece tarımsal bir ürün olmanın ötesinde bir kültür ögesidir. Farklı ülkelerde sunum ritüelleriyle, gelenekleriyle bir sanat ve yiyecek servisinin önemli bir parçası olan çayı, hem üreten hem ...