Gelişmiş Arama

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.advisorKuvat, Özlem
dc.contributor.authorAbatay, Gülşah
dc.date.accessioned2019-11-12T07:10:00Z
dc.date.available2019-11-12T07:10:00Z
dc.date.issued2019en_US
dc.date.submitted2019
dc.identifier.citationAbatay, Gülşah. Müşteri beklentilerinin karşılanmasına yönelik kalite fonksiyonu göçerimi uygulaması. Yayınlanmamış yüksek lisans tezi. Balıkesir Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2019.en_US
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12462/9694
dc.descriptionBalıkesir Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme Ana Bilim Dalıen_US
dc.description.abstractÇalışmada Kalite Fonksiyon Göçerimi kullanılarak Balıkesir ilinde faaliyet gösteren bir karma yem fabrikasında karşılaşılan sıkıntılar incelenmiş ve müşteri beklentileri araştırılmıştır. Gemba analizi ile müşteri istekleri yerinde incelenmiş beklentileri doğrudan gözlemler sonucunda toplanmıştır. Çok Kriterli Karar Verme Tekniklerinden olan Analitik Hiyerarşi Süreci Yöntemi kullanılarak müşteri beklentileri derecelendirilmiştir. Müşteri isteklerinin önem düzeyleri belirlenerek isteklere karşılık gelebilecek teknik karakteristikler belirlenmiştir. Müşteri istekleri ile beklentileri karşılayabilecek teknik karakteristikler arasındaki ilişki incelenerek Kalite Evi oluşturulmuştur.en_US
dc.description.abstractIn this study, the difficulties encountered in a mixed feed factory in Balıkesir province were investigated by using Quality Function Deployment and customer expectations were investigated. Using Gemba analysis, customer expectations were examined on-site as a result of direct observations. Customer expectations are graded by using Analytical Hierarchy Process Method which is one of the multi criteria decision making techniques. By determining the importance levels of the customer requests, the technical characteristics that can correspond to the requests are determined. Quality House was formed by examining the relationship between customer demands and technical characteristics that can meet the expectations.en_US
dc.language.isoturen_US
dc.publisherBalıkesir Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsüen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectKalite Fonksiyon Göçerimi (KFG)en_US
dc.subjectKalite Evien_US
dc.subjectÇok Kriterli Karar Verme Tekniğien_US
dc.subjectAnalitik Hiyerarşi Sürecien_US
dc.subjectGembaen_US
dc.subjectKarma Yemen_US
dc.subjectQuality Function Deployment (QFD)en_US
dc.subjectQuality Houseen_US
dc.subjectAnalytical Hierarchy Processen_US
dc.subjectGemba Analysisen_US
dc.subjectCompound Feeden_US
dc.titleMüşteri beklentilerinin karşılanmasına yönelik kalite fonksiyonu göçerimi uygulamasıen_US
dc.title.alternativeQuality function deployment application for meeting customer expectationsen_US
dc.typemasterThesisen_US
dc.contributor.departmentSosyal Bilimler Enstitüsüen_US
dc.relation.publicationcategoryTezen_US


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster