Gelişmiş Arama

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.advisorAydın, Gülnil
dc.contributor.authorDemiray, Öznur
dc.date.accessioned2016-01-20T07:40:39Z
dc.date.available2016-01-20T07:40:39Z
dc.date.issued2010
dc.date.submitted2010en
dc.identifier.citationDemiray, Öznur. Sanal mağazaların şikayet yönetiminin müşteri bağlılığına etkisi. Yayınlanmamış yüksek lisans tezi. Balıkesir Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2010.en_US
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12462/2035
dc.descriptionBalıkesir Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme Ana Bilim Dalıen_US
dc.description.abstractBu çalışma, sanal alışveriş mağazalarının uyguladıkları şikayet yönetimlerinin müşterilerin marka bağlılığına olan etkisi incelemek amacıyla yapılmıştır. Beş bölümden oluşan çalışmanın ilk bölümünde araştırmanın işaret ettiği problemler ve çalışmanın amacından bahsedilmiştir. İkinci bölümde, marka, marka bağlılığı, internet pazarlaması ve şikayet yönetimi konularının kapsamlı tanımları yer almaktadır. Ayrıca bu konuda yapılan çalışmalara yer verilmiştir. Çalışmanın üçüncü bölümünde araştırmanın yöntemi ve analiz süreci hakkında bilgi verilmiştir. Çalışmanın dördüncü bölümünde, uygulanan anket formu ışığında elde edilen veriler gerekli analizlere tabi tutulmuş ve sonuçlara göre değerlendirmeler yapılmıştır. Sonuç bölümünde de, sanal mağazaların uyguladıkları şikayet yönetimlerinin bağlılığa olan olumlu ve olumsuz etkileri değerlendirilmiş ve ortaya çıkan durumlara ilişki çözüm önerileri ortaya konulmuştur.en_US
dc.description.abstractThe purpose of this study was to examine the effect of virtual store complaint management on brand loyalty of customer. This paper consist of five chapters. The first cahapter of the study mentions the problems pointed out in the research and framework of the study. The second chapter details definition of brand, brand loyalty, internet marketing and complaint management. After explaining the definitions, the work on this subject has been induded. The third chapter is related to research method and analysis about the process. In the fourth chapter of the study data collected by the survey. In the light of collected data, it makes analysis and evalution of analysis' result. At the end of the study, in the light of the information given in the survey to evaluate the positive and negative effects of virtual store complaint management on brand loyalty of customer.en_US
dc.language.isoturen_US
dc.publisherBalıkesir Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsüen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectMarkaen_US
dc.subjectMarka Bağlılığıen_US
dc.subjectŞikayet Yönetimi ve İnternet Pazarlamasıen_US
dc.subjectBranden_US
dc.subjectBrand Loyaltyen_US
dc.subjectComplaint Management and Internet Marketingen_US
dc.titleSanal alışveriş mağazalarının şikayet yönetiminin müşteri bağlılığına etkisien_US
dc.title.alternativeThe effect of virtual shopping store complaints management on customer loyaltyen_US
dc.typemasterThesisen_US
dc.contributor.departmentSosyal Bilimler Enstitüsü
dc.relation.publicationcategoryTezen_US


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster