Gelişmiş Arama

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.advisorGürbüz, Ali Kemal
dc.contributor.authorAkyüz, Taner
dc.date.accessioned2020-01-27T08:21:21Z
dc.date.available2020-01-27T08:21:21Z
dc.date.issued2000en_US
dc.date.submitted2000
dc.identifier.citationAkyüz, Taner. Turist sınıfları, işletme standartları ve piyasa genişliği arasındaki ilişkiler açısından termal turizm piyasası üzerine bir değerlendirme.Yayınlanmamış yüksek lisans tezi. Balıkesir Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2000.en_US
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12462/10592
dc.descriptionBalıkesir Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Turizm İşletmeciliği ve Otelcilik Ana Bilim Dalıen_US
dc.description.abstractBu çalışmada Türkiye'de termal turizminin niçin ileri düzeyde bulunmadığının bazı sebepleri araştırılmıştır. Konu piyasa genişliği, müşteri tipleri, tesis kalitesi ve tesis büyüklüğü gibi kavramların birbirleriyle ilişkileri açısından ele alınmıştır. Bulgular bu kavramların birbirlerini önemli ölçüde belirlediği yönündedir. Bu alanda daha kaliteli hizmetlerin sunulmasında öncelikle iç piyasa darlığının önemli bir engel olduğu gösterilmiştir. Bunlara bağlı olarak bazı politika önerileri de getirilmektedir.en_US
dc.description.abstractThis study investigates some of the reasons why thermal tourism does not improve in Turkey. This subject is examined from the point of the relations between market size, customer types and quality and size of business. The findings show that these concepts determine each other significantly. This study shows that the limited of the internal market is a significant constraint in providing better quality services in the thermal tourism. In the light of the findings, some policy recommendations are suggested.en_US
dc.language.isoturen_US
dc.publisherBalıkesir Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsüen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectAfyonkarahisar-Sandıklıen_US
dc.subjectSağlık Turizmien_US
dc.subjectTermal İşletmeleren_US
dc.subjectTermal Turizmen_US
dc.subjectTurizm İşletmeciliğien_US
dc.subjectMedical Tourismen_US
dc.subjectThermal Enterprisesen_US
dc.subjectThermal Tourismen_US
dc.subjectTourism Businessen_US
dc.titleTurist sınıfları, işletme standartları ve piyasa genişliği arasındaki ilişkiler açısından termal turizm piyasası üzerine bir değerlendirmeen_US
dc.title.alternativeAn Evaluation on the thermal tourism market in terms of the relations between tourist groups, business standarts and market sizeen_US
dc.typemasterThesisen_US
dc.contributor.departmentSosyal Bilimler Enstitüsüen_US
dc.relation.publicationcategoryTezen_US


Bu öğenin dosyaları:

DosyalarBoyutBiçimGöster

Bu öğe ile ilişkili dosya yok.

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster