Yazar "Yılmaz, Özer" için listeleme
-
Demografik faktörlerin perakendeci markası seçim sürecine etkileri üzerine bir uygulama
Yılmaz, Özer (Balıkesir Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2009)Perakendeci markaları ilk olarak 1800'lü yılların ortalarında Amerika'da ortaya çıkmış ve o günden itibaren üreticilere, tüketicilere ve perakendecilere sağladığı birçok avantaj nedeni ile gelişimini sürdürmüştür. ... -
The effect of websites on customer preferences related to tourism products within the framework of technological acceptance model (tam)
Yılmaz, Özer (2014)Günümüzde internet kullanımının hızlı bir şekilde toplumun her kesiminde yaygınlaşması, bireylerin yaşamlarının yanı sıra tüketici olarak da alışkanlık ve tercih davranışlarını değiştirmektedir. Birçok ürün ya da hizmet ... -
Etik liderlik davranışlarının algılanan örgüt iklimi üzerine etkisine yönelik bir uygulama: İş yaşamında yalnızlık duygusunun aracılık etkisi
Eroğluer, Kemal; Yılmaz, Özer (2015)Bu çalışmada işletmelerdeki etik liderlik davranışlarının çalışanların algıladıkları örgüt iklimi üzerindeki etkileri ile bu etkileşimde iş yaşamındaki yalnızlık duygusunun aracılık rolü olup olmadığı araştırılmaktadır. ... -
İlişkisel pazarlama faaliyetlerinin ağızdan ağıza iletişim (WOM) yaratma üzerine etkisi: Bankacılık sektörüne ilişkin bir alan araştırması
Yılmaz, Özer (Balıkesir Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2014)Temelleri 1980'li yıllarda atılan ilişkisel pazarlama yaklaşımının, artan rekabet ile birlikte birçok sektör için daha popüler hale geldiği görülmektedir. Türkiye açısından değerlendirildiğinde bu sektörlerden bir tanesinin ... -
Termal turizmde tüketici satın alma davranışını etkileyen faktörlerin belirlenmesi: Gönen örneği
Günümüzde turistik bölgeler arasında yaşanan yoğun rekabet, tüketicilerin satın alma davranışlarını etkileyebilmeyi, buna bağlı olarak benzersiz bir ürün yaratmayı ve ürünün farklılığını ortaya koyabilmeyi son derece önemli ... -
Tüketicilerin beyaz eşya satın alma karar sürecinde marka algılarına yönelik bir araştırma
Günümüzde işletmeler arasında yaşanan yoğun rekabet, tüketicilerin satın alma davranışlarını etkileyebilmeyi, buna bağlı olarak benzersiz bir ürün yaratmayı ve ürünün farklılığını ortaya koyabilmeyi son derece önemli hale ... -
The vascular flora of Katırlı mountain (Bursa/Turkey)
Erdoğan, Eyüp; Kaynak, Gönül; Daşkın, Ruziye; Yılmaz, Özer (2011)2003-2005 yılları arasında gerçekleştirilen bu çalışma, Katırlı Dağı (Bursa)’nın florasını içermektedir. Çalışma alanı Türkiye Florasındaki kareleme sistemine göre A2 (A) karesinde yer almaktadır. Çalışma sonucunda, 88 ...