Yazar "Villi, Bilge" için listeleme
-
Cumhuriyet değeri taşıyan markaların Cumhuriyetin 100. yılı kapsamında gerçekleştirdikleri tutundurma faaliyetlerinin incelenmesi
Bahar, Reyhan; Villi, Bilge (Çukurova Üniversitesi, 2024)Günümüzde yaşanan yoğun rekabet dolayısıyla markaların tutundurma stratejilerinde sadece ürün ve hizmetlerine ilişkin mesajlar vermeleri yetersiz kalmaktadır. Ancak tüketiciyle bağ kurabilen ve farklılaşan markalar rekabet ... -
Employee attractiveness and customers' service failure perceptions
Villi, Bilge; Koç, Erdoğan (Routledge Journals, 2018)This study aims to explore how hotel customers in Turkey respond to service failures when the service personnel they interact with are attractive or not. Based on 239 scenario-based surveys, it is established that customers ... -
Hizmet hatalarında müşteri katılımının atfetmeye etkisinin duygusal zeka ve içsel kontrol odağı perspektifinden incelenmesi
Villi, Bilge (Balıkesir Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2019)Bu çalışmada, konaklama hizmetlerinde hizmet sunumuna katılan müşterilerin hizmet hatası ile karşılaştıklarında atfetme eğilimlerinin ne olacağının belirlenmesi ve müşteri katılımının atfetmeye etkisinin duygusal zeka ve ... -
Konaklama işletmelerine yönelik iş ilanlarının içerik analizi yöntemi ile incelenmesi: Kariyer.net örneği
Villi, Bilge; Saçkes, Esat (Balıkesir Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2021)Bu çalışmanın amacı, kariyer.net isimli internet sitesinde iş ilanı veren konaklama işletmelerinin iş ilanlarını inceleyerek ilanların amaca uygunluğunu araştırmaktır. Bu amaca ulaşmak için nitel araştırma yöntemlerinden ... -
Kozmetik ürünlerde kadınların dürtüsel satın alma davranışlarını etkileyen faktörlerin analizi
Villi, Bilge; Kayabaşı, Aydın (2013)Kozmetik sektörü dünya ticaretinde önemli paya sahip sektörlerin başında gelmektedir. Özellikle sektörde yer alan işletmelerin ürün derinlikleri ve genişlikleri giderek artmakta ve çeşitlenmektedir. Estetik ve görselliğin ... -
Sosyal medya ve finansal performans: Borsa İstanbul'da işlem gören işletmeler üzerinde bir araştırma
Özmen, Halil İbrahim; Villi, Bilge (2014)İnsan sosyalliği ile internet birleşiminin sonucu olarak ortaya çıkan sosyal medya, işletmelere farklı alanlarda fırsatlar yaratabilmektedir. İşletmecilik dünyasında sosyal medya, ağırlıklı olarak müşteri iletişimi ve ... -
Transformation of tourism and hospitality customers’ perception of risk and customers’ needs for control
Koç, Erdoğan; Villi, Bilge (Yusuf Karakuş, 2021)Although tourism and hospitality have transformed to be much safer activities compared with the past with the developments in transportation and information technologies, they still involve many risks. This review paper ...