Yazar "Koç, Fatih" için listeleme
-
The effect of moral philosophy on individual intentions toward socially responsible tourism firms
Koç, Fatih; Alnıaçık, Ümit; Akkılıç, Mehmet Emin; Varol, İlbey (Univ Ramon Llull, 2015)Today, firms' responsibility towards society exceeds the boundaries of "providing goods and services to meet the needs of the society" and "obtaining a reasonable profit for the shareholders". Firms have further responsibilities ... -
Effect of weight loss induced by intragastric balloon therapy on cardiac function in morbidly obese individuals: a pilot study
Koç, Fatih; Kayaoğlu, Hüseyin Ayhan; Çelik, Ataç; Altunkaş, Fatih; Karayakalı, Metin; Özbek, Kerem; Karaman, Kayıhan; Kadı, Hasan (Karger, 2015)Objective: The aim of the study was to investigate the effect of intragastric balloon therapy on left ventricular function and left ventricular mass in a cohort of morbidly obese patients. Subjects and Methods: A prospective ... -
The effects of perceived risk and cost on technology acceptance: A study on tourists’ use of online booking
Bu çalışmanın temel amacı, turistlerin online rezervasyon sitelerinin kullanımına ilişkin risk ve maliyet algılarının, online rezervasyon teknolojisini kabullerini nasıl etkilediğini belirlemektir. Turistlerin online ... -
Firma yenilikçiliği ve ihracat performansı arasındaki ilişki üzerinde rekabet yoğunluğunun düzenleyici etkisi
Koç, Fatih; Biçimveren, Lütfi; Çınar, Binnaz (2018)Bu çalışmanın temel amacı, firma yenilikçiliği ile ihracat performansı arasındaki ilişki üzerinde rekabet yoğunluğunun düzenleyici etkisinin var olup olmadığının incelenmesidir. Bu amaç doğrultusunda, ilgili değişkenleri ... -
Hizmet sektöründe tüketici güveni ve müşteri bağlılığı: Bankacılık sektörüne yönelik bir araştırma
Koç, Fatih; Kaya, Nihat (2012)Problem Durumu: İşletmeler, kendilerine bağlı müşteriler oluşturarak karlarını arttırmaya çalışırlar. Müşteri bağlılığının oluşması için işletmelerin tüketicileringüveninikazanmasıgerekmektedir.Güvenvemüşteribağlılığı ... -
The impact of perceived ease of use, perceived usefulness and perceived risk on behavioral intentions: A study on online booking sites
Özbek, Volkan; Koç, Fatih; Alnıaçık, Ümit; Kaş, Eda; Çetin, Oktay (Peter Lang AG, 2017)Introduction Innovations in technology significantly changed the behavior of individuals and organisations. Particularly, the development and proliferation of the internet inclined individuals to use this platform for ... -
The impact of personality on technology acceptance: a study on smart phone users
Özbek, Volkan; Alnıaçık, Ümit; Koç, Fatih; Akkılıç, M. Emin; Kaş, Eda (Elsevier Science Bv, 2014)This study aims to identify the impact of personality traits on technology acceptance of users. A field research is carried out on 401 university students to probe their technology acceptance behavior in the context of ... -
The impact of unfair business practices on bank customers: An experimental study
Özbek, Volkan; Alnıaçık, Ümit; Koç, Fatih (2012)Etik konusu, işletme literatüründe önemli bir araştırma konusu olmuştur. Bununla birlikte, iş etiği ile algılanan firma değeri arasındaki ilişkileri inceleyen deneysel araştırmaların sayısı oldukça sınırlıdır. Bu araştırmada, ... -
Marka aşkının öncülleri ve sonuçları: Akıllı telefon ürünü özelinde bir araştırma
Özbek, Volkan; Koç, Fatih; Doğan, Öykem (YUSEN, 2020)Bu çalışmanın amacı, tüketicilerin markaya olan güveni, markanın yenilikçiliğine olan inancı ve ilgilenim düzeylerinin marka aşkı üzerindeki etkisini tespit etmek ve marka aşkının marka sadakati, müşteri memnuniyeti ve ... -
The moderating role of locus of control on the links between perceived ethical problem and ethical intentions of marketing managers in Turkey
Özbek, Volkan; Alnıaçık, Ümit; Akkılıç, Mehmet Emin; Koç, Fatih (Elsevier Science Bv, 2013)This study examines the relationships between perceived ethical problem and ethical intentions of marketing managers. In addition, the moderating effect of locus of control on this relationship is also probed. Several ... -
Muhasebecilik hizmetlerinde değiştirme maliyetleri
Koç, Fatih; Şahin, Nisa Kıymet (2015)Müşterilerin hizmet satın aldığı firmayı değiştirmek istemesi sonucu karşılaşacakları maliyetler olarak tanımlanan değiştirme maliyetleri, muhasebe hizmetleri alanında da ele alınması gereken önemli bir konudur. Özellikle ... -
Pazar odaklılık,yenilik odaklılık,pazarlama inovasyonu ve uluslararası pazar performansı: Balıkesir ve Bursa illerinde dış ticaret yapan firmalara yönelik bir uygulama
Biçimveren, Lütfi (Balıkesir Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2017)Çalışmanın temel amacı firmaların pazar odaklılığının yenilik odaklılık, pazar ve yenilik odaklılığının pazarlama inovasyonu ve pazarlama inovasyonunun da uluslararası pazar performansı üzerindeki etkilerini ortaya koymaktır. ... -
Pazarlama yeteneklerinin ihracat performansı üzerindeki etkisi
Çınar, Binnaz; Koç, Fatih (2017)Bu çalışmanın amacı, pazarlama yeteneklerinin ihracat performansı üzerinde bir etkisinin olup olmadığının tespit edilmesidir. Bu amaca ulaşmak için, Kayseri Organize Sanayi Bölgesinde ihracat yapan firmalardan anket yöntemi ... -
Red cell distribution width is correlated with extensive coronary artery disease in patients with diabetes mellitus
Çelik, Ataç; Karayakalı, Metin; Altunkaş, Fatih; Karaman, Kayıhan; Arısoy, Arif; Ceyhan, Köksal; Kadı, Hasan; Koç, Fatih (Clinics Cardive Publ Pty Ltd, 2017)"Introduction: Previous studies have predicted an independent relationship between red cell distribution width (RDW) and the risk of death and cardiovascular events in patients with coronary artery disease (CAD). The aim ... -
Sigortacılık sektöründe kurumsal itibar ve tüketici güveni
Koç, Fatih (2015)Sigorta sektöründe firma ve tüketici arasındaki ilişki, diğer sektörlere nazaran daha fazla oranda güvene bağlıdır. Güvenin oluşması için önemli olan faktörlerden biride, hizmeti sunan firmanın tüketiciler nazarındaki ... -
Uluslararası ticarete yönelik pazarlama yeteneklerinin ihracat performansı üzerindeki etkisi: Kayseri ilinde bir uygulama
Çinar, Binnaz (Balıkesir Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2016)Çalışmanın temel amacı, firmanın sahip olduğu pazarlama yeteneklerinin ihracat performansı üzerindeki etkisini ortaya koymaktır. Bu amaca ulaşmak için stratejik pazarlama yeteneği, pazarlama karması yeteneği, rekabet ...