Yazar "Kıvrak, Oğuzhan" için listeleme
-
Müşteri yaşam boyu değerinin yapay zeka algoritmaları ile modellenmesi
Kıvrak, Oğuzhan (Balıkesir Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2016)İşletmeler için rekabet üstünlüğü, birçok faktörün yanı sıra, işletmenin faaliyet gösterdiği pazardaki müşterilerin satın alma faaliyetlerine de bağlıdır. Bu nedenle, müşteri merkezli yaklaşımın benimsenmeye ve uygulanmaya ... -
Telekomünikasyon sektöründe çalişan personelin iletişim becerileri düzeylerinin incelenmesi
Örücü, Edip; Kıvrak, Oğuzhan (2013)Bu çalışmada, insanların iletişimini kolaylaştıran, onlara alt yapı hizmeti sağlayan ve aradaki mesafeleri kısaltan çalışanların iletişim becerilerinin belirlenmesi amaçlanmıştır. Ayrıca yaş, çalışma birimi, eğitim seviyesi ...