Browsing by Author "Dülgaroğlu, Oğuzhan"
Now showing items 1-12 of 12
-
Bir kültürel miras değeri olan Göbeklitepe Ören Yeri’nin marka kişiliği
Dülgaroğlu, Oğuzhan (2022)Ören yerleri sahip oldukları çeşitli özellikler ile önemli turizm çekim merkezleridir. Bu gibi destinasyonların insana has birtakım kişilik özellikleriyle nitelenmesi mümkündür. Ören yerleri de tıpkı diğer destinasyonlar ... -
Detecting the brand personality of accommodation establishments through social media: A hotel sample in Çanakkale
Dülgaroğlu, Oğuzhan; Avcıkurt, Cevdet; Atay, Lütfi (Çanakkale Onsekiz Mart University, 2019)At the present time, accommodation establishments are known to compete among themselves just like other establishments. Accommodation establishments are able to position themselves in the perception of the customers ... -
Konaklama işletmelerinin sosyal medya üzerinden gerçekleştirdikleri içerik paylaşımlarında Covid-19 salgınının etkisi: Ayvalık otelleri örneği
Dülgaroğlu, Oğuzhan; Avcıkurt, Cevdet (Balıkesir Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2022)İşletmeler, Web 4.0 teknolojisiyle beraber gelişim sağlayan sosyal medya mecralarını kullanarak büyük kitlelere kolay bir şekilde hitap edebilmektedirler. Bilhassa konaklama işletmeleri, ürünlerinin tanıtımını gerçekleştirirken ... -
Koronavirüs (COVID-19) salgını’nın otel işletmelerinin sosyal medya’daki içerik paylaşımları üzerine etkisi: Ayvalık örneği (The effect of coronavirus (COVID-19) epidemic on content sharing of hotels in social media: the case of Ayvalık)
Dülgaroğlu, Oğuzhan; Avcıkurt, Cevdet (Paradigma Akademi, 2020)Çağımızda sürekli gelişim gösteren teknolojik gelişmelerle birlikte bireyler arası iletişimin de farklı bir boyut kazandığı görülmektedir. Dijital dünyada gerçekleşen gelişmeler neticesinde kişiler birbirleriyle akıllı ... -
Lisans düzeyinde turizm eğitimi alan öğrencilerin turizmde kullanılan otomasyon sistemlerine yönelik algılarının teknoloji kabul modeli vasıtasıyla ölçümü
Dülgaroğlu, Oğuzhan; Solunoğlu, Ali; İlban, Mehmet Oğuzhan; Özgürel, Gizem (Murat Bayram, 2024)Bilgi ve iletişim teknolojisinde gün geçtikçe artan gelişmelerle birlikte otomasyon sistemlerinin de çeşitlendiği görülmektedir. Otomasyon sistemlerinin fonksiyonlarında yaşanan artış işletmelere de önemli kolaylıklar ... -
Lisans düzeyinde turizm eğitimi veren kurumlarda akademisyenler arasındaki kuşaklar arası çatışma (X ve Y Kuşakları)
Dülgaroğlu, Oğuzhan; Avcıkurt, Cevdet (Egeus Matbaacılık, 2018)Günümüzde organizasyonların verimli bir şekilde yürütülmesi açısından huzur büyük bir öneme sahiptir. Özellikle eğitim kurumlarında huzurlu ortam verimliliği artırabilir. Bu çalışmada lisans düzeyinde turizm eğitimi ... -
Markalaşma açısından Cunda Adası’nın destinasyon kişiliğinin tespitine yönelik bir çalışma
Atay, Lütfi; Dülgaroğlu, Oğuzhan (2017)Destinasyonlar birer turistik ürün oldukları için marka haline gelebilirler. Destinasyonların daha kolay pazarlanabilmesi amacıyla, destinasyonları diğer destinasyonlardan ayıran ve özelliklerini ön plana çıkaran destinasyon ... -
Turistlerin sağlıklı beslenme ve diyet danışmanlığı hizmeti alma motivasyonuyla gerçekleştirdikleri turizm hareketlerinde çekici ve itici faktörler: Sosyal medya destekli bir araştırma
Dülgaroğlu, Oğuzhan; Mercan, Şefik Okan; Barbaroz, Merve; Avcıkurt, Cevdet (Sidas Medya A.Ş., 2020)Turizm faaliyetlerinin çeşitlenmesiyle birlikte günümüzde turistlerin destinasyonlara farklı motivasyonlarla seyahat ettikleri bilinmektedir. Bu araştırmada sağlıklı beslenme ve diyet danışmanlığı hizmeti almak için ... -
Turizm sektöründe destinasyon pazarlaması üzerine yeni bir yaklaşım
Dülgaroğlu, Oğuzhan; Aydemir, Burhan; Avcıkurt, Cevdet (Canakkale Onsekiz Mart University, 2019)Çağımızda destinasyonlar turizm etkinliklerinin gerçekleştirilebildiği, turistik açıdan oldukça önemli alanlardır. Bu çalışmanın amacı, destinasyon pazarlaması konusunda yapılan alanyazın çalışmalarına yeni bir ... -
Turizm sektöründe sosyal medya iletişiminin, duyusal markalama, müşteri değeri ve müşteri sadakatine etkisi
Dülgaroğlu, Oğuzhan; Avcıkurt, Cevdet (İrfan Yazıcıoğlu, 2021)Turizm, bireyler arası iletişim ve etkileşimin yoğun yaşandığı bir sektör olarak karşımıza çıkmaktadır. Özellikle Web 4.0 ile yaşanan gelişmelerle birlikte, turizm işletmeleri müşterileriyle iletişim kurabilmekte ve ürün ... -
Turizmde sosyal medya iletişiminin, duyusal markalama, müşteri değeri ve sadakatine etkisi: Ayvalık'ta konaklayan yerli turist algılamaları
Dülgaroğlu, Oğuzhan (Balıkesir Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2021)Sosyal medya, günümüzde bireylerin birbirleriyle iletişim kurdukları en güncel iletişim alanı olarak karşımıza çıkmaktadır. Bu doğrultuda sosyal medya platformları, işletmelerin müşteri adaylarıyla iletişime geçmeleri ve ... -
Türkiye’de eğitim veren fakültelerin turizm işletmeciliği bölümlerinin ders müfredatlarında alternatif turizm türlerine yönelik derslerin yeri
Çolakoğlu, Fatih; Dülgaroğlu, Oğuzhan; Köroğlu, Ahmet (Detay Yayıncılık, 2023)Bu araştırmanın amacı; Türkiye’de eğitim-öğretim faaliyetinde bulunan devlet üniversiteleri fakültelerinin turizm işletmeciliği bölümlerinde, alternatif turizm türlerine yönelik derslerin varlığının tespit edilmesidir. ...