Yazar "Dülgaroğlu, Oğuzhan" için listeleme
-
Bir kültürel miras değeri olan Göbeklitepe Ören Yeri’nin marka kişiliği
Dülgaroğlu, Oğuzhan (2022)Ören yerleri sahip oldukları çeşitli özellikler ile önemli turizm çekim merkezleridir. Bu gibi destinasyonların insana has birtakım kişilik özellikleriyle nitelenmesi mümkündür. Ören yerleri de tıpkı diğer destinasyonlar ... -
Konaklama işletmelerinin sosyal medya üzerinden gerçekleştirdikleri içerik paylaşımlarında Covid-19 salgınının etkisi: Ayvalık otelleri örneği
Dülgaroğlu, Oğuzhan; Avcıkurt, Cevdet (Balıkesir Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2022)İşletmeler, Web 4.0 teknolojisiyle beraber gelişim sağlayan sosyal medya mecralarını kullanarak büyük kitlelere kolay bir şekilde hitap edebilmektedirler. Bilhassa konaklama işletmeleri, ürünlerinin tanıtımını gerçekleştirirken ... -
Lisans düzeyinde turizm eğitimi alan öğrencilerin turizmde kullanılan otomasyon sistemlerine yönelik algılarının teknoloji kabul modeli vasıtasıyla ölçümü
Dülgaroğlu, Oğuzhan; Solunoğlu, Ali; İlban, Mehmet Oğuzhan; Özgürel, Gizem (Murat Bayram, 2024)Bilgi ve iletişim teknolojisinde gün geçtikçe artan gelişmelerle birlikte otomasyon sistemlerinin de çeşitlendiği görülmektedir. Otomasyon sistemlerinin fonksiyonlarında yaşanan artış işletmelere de önemli kolaylıklar ... -
Markalaşma açısından Cunda Adası’nın destinasyon kişiliğinin tespitine yönelik bir çalışma
Atay, Lütfi; Dülgaroğlu, Oğuzhan (2017)Destinasyonlar birer turistik ürün oldukları için marka haline gelebilirler. Destinasyonların daha kolay pazarlanabilmesi amacıyla, destinasyonları diğer destinasyonlardan ayıran ve özelliklerini ön plana çıkaran destinasyon ... -
Turistlerin sağlıklı beslenme ve diyet danışmanlığı hizmeti alma motivasyonuyla gerçekleştirdikleri turizm hareketlerinde çekici ve itici faktörler: Sosyal medya destekli bir araştırma
Dülgaroğlu, Oğuzhan; Mercan, Şefik Okan; Barbaroz, Merve; Avcıkurt, Cevdet (Sidas Medya A.Ş., 2020)Turizm faaliyetlerinin çeşitlenmesiyle birlikte günümüzde turistlerin destinasyonlara farklı motivasyonlarla seyahat ettikleri bilinmektedir. Bu araştırmada sağlıklı beslenme ve diyet danışmanlığı hizmeti almak için ... -
Turizm sektöründe sosyal medya iletişiminin, duyusal markalama, müşteri değeri ve müşteri sadakatine etkisi
Dülgaroğlu, Oğuzhan; Avcıkurt, Cevdet (İrfan Yazıcıoğlu, 2021)Turizm, bireyler arası iletişim ve etkileşimin yoğun yaşandığı bir sektör olarak karşımıza çıkmaktadır. Özellikle Web 4.0 ile yaşanan gelişmelerle birlikte, turizm işletmeleri müşterileriyle iletişim kurabilmekte ve ürün ... -
Turizmde sosyal medya iletişiminin, duyusal markalama, müşteri değeri ve sadakatine etkisi: Ayvalık'ta konaklayan yerli turist algılamaları
Dülgaroğlu, Oğuzhan (Balıkesir Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2021)Sosyal medya, günümüzde bireylerin birbirleriyle iletişim kurdukları en güncel iletişim alanı olarak karşımıza çıkmaktadır. Bu doğrultuda sosyal medya platformları, işletmelerin müşteri adaylarıyla iletişime geçmeleri ve ...