Yazar "Bahar, Reyhan" için listeleme
-
Cruelty-free etiketli kozmetik markalarının sosyal medya hesaplarının incelenmesine yönelik bir içerik analizi
Villi, Bilge Villi; Bahar, Reyhan (2023)Kozmetik sektöründeki birçok firma ürünlerini hayvanlar üzerinde test etmektedir. Bu nedenle her yıl dünya üzerinde 100 milyondan fazla hayvan deneylerde işkence görmekte ve bu hayvanların neredeyse hepsinin deney prosedürünün ... -
Cumhuriyet değeri taşıyan markaların Cumhuriyetin 100. yılı kapsamında gerçekleştirdikleri tutundurma faaliyetlerinin incelenmesi
Bahar, Reyhan; Villi, Bilge (Çukurova Üniversitesi, 2024)Günümüzde yaşanan yoğun rekabet dolayısıyla markaların tutundurma stratejilerinde sadece ürün ve hizmetlerine ilişkin mesajlar vermeleri yetersiz kalmaktadır. Ancak tüketiciyle bağ kurabilen ve farklılaşan markalar rekabet ... -
Hedonik tüketim ile gelişmeleri kaçırma korkusu (FOMO) arasındaki ilişkinin incelenmesi: Z kuşağı tüketiciler üzerine bir araştırma
Villi, Bilge Villi; Bahar, Reyhan (2023)Sosyal medya günümüzde birçok insanın bir rutini haline gelmiştir. İnsanlar sosyal medya platformlarında günlük deneyimlerine ilişkin paylaşımlar yapmakta ve başkalarının paylaşımlarını da takip etmektedirler. Sosyal ... -
Otomotiv sektöründe müşterilerin atfetme eğilimlerinin marka güveni ve müşteri memnuniyeti perspektifinden incelenmesi
Bahar, Reyhan (Balıkesir Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2019)Günümüzde yaşanan yoğun rekabet ortamında tüketiciler ile işletmeler arasındaki ilişkiler daha da önem kazanmıştır. Bu bağlamda işletmelerin tüketicilerin zihninde güçlü markalar inşa etmeleri ve onların güvenini kazanmaları ...