Yazar "Asmadili, Veli Ulaş" için listeleme
-
Paket turlarda müşteri memnuniyetini arttırma aracı olarak algılanan riskin azaltılmasında turist rehberinin rolü
Asmadili, Veli Ulaş (Balıkesir Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2015)Turizm sektöründe müşteri memnuniyeti sağlamak rekabet açısından oldukça önemlidir. Müşteri memnuniyetinin sağlanabilmesi için uygun şartların oluşturulması gerekmektedir. Bu şartların oluşturulması için paket tur ... -
Termal turizm amaçlı seyahat eden turistlerin sürdürülebilir turizm algıları ve gönüllü sade yaşam tarzları arasındaki ilişkinin belirlenmesi: Pamukkale örneği
Köroğlu, Ahmet; Asmadili, Veli Ulaş; Asmadili, İpek (Pamukkale Üniversitesi, 2022)Sürdürülebilir bir turizmden bahsetmek ancak çevrenin korunmasıyla mümkün olacağından, sürdürülebilirlik ve çevre kavramları turizm açısından önemli mefhumların başında gelmektedir. Çevresel anlamda sürdürülebilirlik ...