Yazar "Ar, Aybeniz Akdeniz" için listeleme
-
Branding and technology management
Globalization and the advance of technologies (particularly Internet) have changed and will continue to change things like behaviors of customers as well as the competition strategies of companies. The competition by ... -
Country of production biases on consumer perceptions of global brands: evidence from an emerging market
Ar, Aybeniz Akdeniz; Kara, Ali (2012)Globalization has created significant opportunities of cost reductions for players to take advantage of location specific benefits. Simultaneously, it has presented significant opportunities for countries, such as China, ... -
The housing market efficiency in luxury segment: Issues and evidence from customer perspective
Aydın, Gülnil; Ar, Aybeniz Akdeniz (2011)The purpose of this study is to define what criteria is assessed basically by the consumers for purchasing the branded housing projects and luxury homes. It is clearly observed the importance of the housing market in the ... -
Marka güveninin ebeveynlerin bebek bakım ürünleri satın alma niyetleri üzerindeki rolü
Çalışmanın amacı; global ve ulusal markalar için marka güveninin tüketici marka ilişkisi üzerindeki rolünü araştırmaktır. Bu amaçla geliştirilen model; bebek bakım ürünleri pazarında faaliyette bulunan biri global, diğeri ... -
Marka yaratma stratejileri ve bir uygulama örneği
Ar, Aybeniz Akdeniz (Balıkesir Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2002)Teknolojik gelişmelerin paralelinde günümüz pazarlama koşulları da günden güne değişmektedir. Müşteri ihtiyaçlarının ön planda olduğu global dünyada, firmalar ürettiklerini her zamankinden daha çok farklılaştırma gay reti ... -
Market markası imajına etki eden faktörler ve market markası imajının algılanan risk ve satın alma niyetine etkisi
Küçük, Muhammet (Balıkesir Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2018)Çalışma; müşterilerin market markalı ürünleri algılamaları üzerinde etkili olan faktörleri belirlemek ve marka imajının marka risk algısı ile satın alma niyeti üzerindeki etkisini belirlemek amacıyla gerçekleştirilmiştir. ... -
Tekstil sektöründekiişletmelerin yeşil pazarlamadan kaynaklı kazanımları
Ar, Aybeniz Akdeniz; Tokol, Tuncer (2010)Bu çalışmanın amacı Türkiye’deki tekstil sektöründeki ihracatçı işletmelerin uyguladıkları yeşil pazarlama uygulamaları ile elde ettikleri kazanımları ortaya çıkarmaktır. Araştırma 2007 yılında İstanbul Sanayi Odası ...